با حضور بیش از 6 هزار داوطلب؛

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

آزمون ورودی جامعه الزهرا

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) صبح امروز به طور همزمان در 37 حوزه امتحانی در 31 استان کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، آزمون ورودی جامعه الزهرا(سلام الله علیها)، بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، صبح روز جمعه، ۳۱ فروردین ماه به طور همزمان در 3۷ حوزه امتحانی در ۳۱ استان کشور برگزار شد.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین اباذر عمرانی فر مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، 6 هزار و 500 داوطلب در این آزمون در سطوح مختلف ثبت نام کردند که آزمون تمام مقاطع تحصیلی اعم از سطح یک به دو، سطح دو، سطح سه و سطح چهار به صورت همزمان و هماهنگ در یک روز برگزار شد.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: این آزمون به منظور سنجش و پذیرش داوطلبان برای ادامه تحصیل در قالب برنامه‌های حضوری، غیرحضوری و مجازی این مؤسسه برگزار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عمرانی فر با بیان اینکه این آزمون در کل کشور با همکاری دانشگاه فرهنگیان برگزار شده است، تصریح کرد: استان‌های خراسان رضوی، تهران، اصفهان، فارس، کرمان، البرز، خوزستان، آذربایجان شرقی، و مازندران پس از قم، بیشترین آمار شرکت کنندگان در این آزمون ورودی را داشتند.

وی با بیان اینکه این آزمون در استان قم در جامعه الزهراء در 7 حوزه امتحانی برگزار شد، گفت: داوطلبان بازپذیری سطح دو ۶۰ دقیقه و داوطلبان ورودی سطح دو و سه ۷۰ دقیقه فرصت پاسخگویی به پرسش‌های آزمون داشتند.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: داوطلبان سطح چهار با دو دفترچه اختصاصی و مشترک در ۶ رشته «تفسیر و علوم قرآن با گرایش تفسیر تطبیقی»، «تفسیر و علوم قرآن با گرایش علوم و معارف قرآن»، «تاریخ اهل‌بیت علیهم‌‌السلام»، «فقه خانواده»، «کلام اسلامی» و «حکمت متعالیه»، ۱۵۰ دقیقه برای پاسخگویی به پرسش‌های اختصاصی و ۴۵ دقیقه برای پرسش‌های عمومی فرصت داشتند.

عمرانی فر در پایان از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی با اعلام دو برابر ظرفیت در روز ۳۱ اردیبهشت ماه از طریق سایت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خبر داد و تأکید کرد: پذیرفتگان آزمون کتبی لازم است پس از اعلام نتایج برای تکمیل ثبت نام مصاحبه و تعیین زمان آن از طریق سامانه پذیرش اقدام کنند.

آزمون ورودی

 

آزمون ورودی

 

آزمون ورودی

 

آزمون ورودی

 

IMG_0036

 

آزمون ورودی

 

آزمون ورودی

 

IMG_0002

 

آزمون ورودی

 

آزمون ورودی

 

آزمون ورودی

 

ازمون ورودی

 

آزمون ورودی

 

آزمون ورودی

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱