نشست تبلیغی طلاب بین‌الملل ویژه دانش‌آموزان دوره دوم دبستان هدی

IMG_3849

نشست تبلیغی گروهی از طلاب بین‌الملل خوابگاهی و دانش‌آموزان دبستان هدی دوره دوم در هفته بصیرت با موضوع «ولایت فقیه» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم اشرف السادات ارمکان روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نشست تبلیغی طلاب بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با دانش‌آموزان دوره دوم دبستان هدی در خوابگاه طلاب بین‌الملل برگزار شد.

رئیس امور خوابگاه های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: در این نشست که100 نفر از دانش آموزان دوره دوم دبستان هدی حضور داشتند، 4 نفر از طلاب بین‌الملل فعال در عرصه تبلیغی خانم‌ها زینب شهاب از عربستان، لیلا از تایلند، زهرا رضا از پاکستان و الیزابت از آلبانی به بحث در زمینه مباحث بصیرتی و  اهمیت ولایت فقیه و حجاب پرداختند.

ارمکان تصریح کرد: با توجه به اینکه طلاب بین‌الملل از اقصی نقاط جهان با فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف برای کسب علوم دینی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشغول به تحصیل هستند، می‌توان از ظرفیت تبلیغی آنها برای دانش‌آموزان دبستان‌های هدی استفاده کرد.

وی یادآور شد: در این نشست، سرکار خانم میرزاده مدیر خوابگاه بین‌الملل توضیحاتی را درباره خوابگاه بین‌الملل بیان کرد و در پایان، دانش‌آموزان از محوطه خوابگاه و بخش‌های دیگر آن بازدید کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱