به همت اداره قرآن و حدیث و مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری؛

دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی برگزار می‌شود

قرآنی و حدیثی

مدیر کل امور تربیتی از برگزاری دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی ویژه طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام بیان کرد: اداره قرآن و حدیث با هدف بهره‌مندی طلاب غیرحضوری، مجازی و همچنین طلاب حضوری که فرصت کافی برای شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند، دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی را در نیمسال دوم تحصیلی 98-97 برگزار می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: بنا به تعاملات صورت گرفته اداره قرآن و حدیث با مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری شرایط بهره‌مندی همه طلاب حضوری، مجازی و غیرحضوری از دوره‌های مجازی به صورت آنلاین فراهم شده است.

طباطبایی عنوان کرد: این دوره‌ها در دو سطح عمومی و تخصصی می‌شود که دوره‌های عمومی آموزشی قرآن و حدیث شامل روانخوانی (عملی و تئوری)، کارگاه عملی تجوید، ترتیل‌خوانی، حفظ موضوعی قرآن کریم، حدیث‌خوانی اصول کافی است.

وی افزود: در دوره‌های تخصصی، روش بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مروج نهج‌البلاغه سطح یک و دو و تربیت مروج صحیفه سجادیه سطح یک و دو ارائه می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی، مهلت ثبت نام در این دوره ها را تا 22 بهمن اعلام کرد و یادآور شد: طلاب جهت ثبت نام به سامانه اداره قرآن و حدیث به نشانی http://qh.jz.ac.ir/ مراجعه کنند.

جزئیات فراخوان دوره های اداره قرآن و حدیث درنیمسال دوم ۹۸- ۱۳۹۷

تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر: ۳۲۱۱۲۳۵۵- ۳۲۱۱۲۵۴۸


 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱