استاد جامعه‌الزهرا(س) تبیین کرد:

نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و راهبری مقام معظم رهبری در استمرار آن

5c5a6780e0ac6-500x281

نشست بصیرت افزایی با موضوع «نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و راهبری مقام معظم رهبری در استمرار آن» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، به مناسبت دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همت واحد تربیتی- فرهنگی مدرسه علمیّه طیّبات، نشست بصیرت افزایی با موضوع «نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و راهبری مقام معظم رهبری در استمرار آن» برگزار شد.

در این نشست که جمعی از طلاب و کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند، خانم قنبری استاد حوزه و دانشگاه به تبیین این موضوع پرداخت.

استاد حوزه و دانشگاه با تبیین و توضیح موضوع و ذکر خاطره‌ای از اوایل انقلاب اسلامی درباره کتاب کشف‌الاسرار حضرت امام (ره) سؤالاتی را مطرح کرد از جمله وجوه اشتراک زمان انقلاب و زمان کنونی چیست؟ و بینش و بصیرت را چه کسانی به انسان می دهند؟.

وی اظهار داشت: در پاسخ به این سؤالات می توان به نوجوان 13 ساله ای اشاره کرد که در دوران جنگ و در زمان اسارت حاضر نشد با خبرنگار زن بی‌حجاب مصاحبه کند.

قنبری تصریح کرد: امروز حضور جوانان در مساجد و مراکز دینی و همچنین ارتباط با اساتید و والدین انقلابی می تواند تأثیر بسزایی در افزایش بصیرت و بینش جوانان ما داشته باشد.

وی تأکید کرد: حضرت امام(ره) و به تبع آن رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به جوانان بصیرت دادند، به گونه‌ای که در اسارت در مقابل دشمن چنان ایستادگی کردند تا جایی که موجب تحسین دشمن شدند.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: دستاوردهای این دو رهبر عالیقدر، پرورش مردانی همچون سیدحسن نصرالله است که با رهبری طیف زیادی از مسلمانان در مقابل تهاجمات صهیونیسم ایستاده است.

قنبری بیان داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تربیت بانوان عالم و آگاهی است که در کشور خودمان و دیگر کشورها به تبلیغ و فعالیت‌های دینی مشغولند و از آرمان‌های حضرت امام (ره) دفاع می‌کنند.

 وی در ادامه ضمن بیان احادیثی به عنایات امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب مدظله‌العالی اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه ما توجه خاصی به پویایی انقلاب اسلامی دارند و این انقلاب را رهبری می‌کنند، بنابراین دشمنان ما نخواهند توانست خدشه‌ای به آن وارد کنند.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان به بیان خاطراتی از کتاب میزان الحکمه نوشته آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری پرداخت و طلاب را به مطالعه در این زمینه توصیه کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱