آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

آزمون وردی 5

آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور بیش از 5 هزار و 500 داوطلب در 33 حوزه امتحانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام صبح روز جمعه (10 اسفند) همزمان در 33 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار شد.

امسال بیش از 5 هزار و 500 نفر در سراسر کشور برای تحصیل در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی معاون آموزشی تربیتی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر رئیس اداره سنجش و پذیرش و حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل از حوزه امتحانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

مبنای ما در پذیرش، به‌گزینی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی در گفتگو با گزارشگر صدا و سیما با اشاره به سیاست‌های این مؤسسه علمی آموزشی برای پذیرش، عنوان کرد: علیرغم محدودیت‌های بودجه ای و سایر کمبودها، عزم خود را جزم کرده‌ایم تا از تمام ظرفیت‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای پذیرش طلاب استفاده کنیم.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: بر اساس سیاست‌هایی که تدوین شده و به تصویب هیئت امنای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام رسیده، مبنای ما در پذیرش، به‌گزینی است که بر اساس ظرفیت علمی داوطلبان و برگزاری آزمون ورودی و همچنین تحقیق از خانواده و محیط صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی تصریح کرد: همه داوطلبان و متقاضیان پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای ما ارزشمند هستند، اما متأسفانه ظرفیت این مجموعه محدود است و ما ناچار به انتخاب هستیم که امید است بتوانیم بهترین‌ها را برای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام  و ادامه این مسیر نورانی گزینش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی برای پذیرش طلاب سطح دو، سه و چهار، یادآور شد: در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، دوره‌های تخصصی سطح پنج هم برگزار می‌شود که تا کنون دو دوره برگزار شده است.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: این دوره ویژه اساتیدی است که سابقه چند سال تدریس در سطوح عالی را دارند و از آنجا که ظرفیت پذیرش در این دوره محدود است، پذیرش در طول سال انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی اضافه کرد: ما برای فارغ التحصیلان نیز دوره‌های مختلف تربیت پژوهشگر، تربیت مترجم، تربیت مشاور، تربیت مبلغ و غیره را داریم که در طول سال، فراخوان این دوره‌ها اعلام می‌شود.

وی همچنین به حضور طلاب بین الملل در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: از آنجا که طلاب بین الملل در طول سال به این مؤسسه مراجعه می‌کنند، امکان پذیرش متمرکز آنان فراهم نیست و در طول سال پذیرش می‌شوند که امید است امسال 500 طلبه بین الملل پذیرش شوند.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: در سفرهایی که اخیرا برای گردهمایی دانش‌آموختگان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به برخی کشورها داشتیم، شاهد گلایه بانوان طلبه به خاطر محدودیت ظرفیت پذیرش بودیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی تأکید کرد: ما تقاضاهای زیادی از سوی بانوان بین الملل به ویژه کشورهای همسایه جهت تحصیل در این مؤسسه علمی حوزوی داریم که امیدواریم در آینده ظرفیت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام پذیرای همه افراد دارای شرایط باشد.

ثبت نام بیش از 5 هزار و 500 نفر در آزمون ورودی/همه داوطلبان جامعه‌الزهرا(س) برای روز آزمون بیمه شدند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری آزمون ورودی در 33 حوزه امتحانی در سراسر کشور، عنوان کرد: امسال در قم، آزمون ورودی در سه حوزه امتحانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) و پردیس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پذیرش با بیان اینکه بیش از 5 هزار و 500 نفر در آزمون ورودی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ثبت نام کردند، گفت: امسال 3 هزار نفر در سطح دو، 2 هزار نفر در سطح سه و مابقی برای بازپذیری و سطح چهار ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: امسال طبق روال سال‌های گذشته، همه داوطلبان، مسئولان آزمون، ناظران، نمایندگان و برگزارکنندگان برای روز برگزاری آزمون ورودی بیمه شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر با اشاره بیان داشت: امسال نمایندگانی از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مراکز آزمون اعزام شدند، همچنین در همه مراکز آزمون، یک ناظر حضور دارد.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون ورودی اواخر فروردین سال 98 اعلام می‌شود، گفت: پذیرش اولیه آزمون به صورت دو برابر ظرفیت خواهد بود که برای مصاحبه دعوت و پس از آن، پذیرش نهایی اعلام می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱