بازدید مدیر جامعه‌الزهرا از نمایشگاه اقتصادمقاومتی وکارآفرینی طلاب

نمایشگاه کارآفرینی2

حجت الاسلام والمسلمین مدنی به همراه معاونان و مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی طلاب این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی صبح امروز ضمن افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی وکارآفرینی طلاب، از غرفه‌های مختلف آن بازدید و با فعالیت های طلاب در این بخش آشنا شد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این نمایشگاه بیش از اینکه یک کار اقتصادی باشد یک کار فرهنگی است و انگیزه، نشاط و روحیه همکاری و تعاون را در طلاب ما به دنبال خواهد داشت.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: اینگونه فعالیت‌ها یک ایده بسیار مهم برای طلاب ما زنده می‌کند تا آنها احساس کنند در حل مشکلات اقتصادی خانواد‌ه می‌توانند شریک باشند و در حد خود نقش ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: در طرح کلی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، نقش آفرینی بانوان می‌تواند قابل توجه باشد و ما امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده و تقدیر کنیم.

گفتنی است، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی طلاب با حدود 60 غرفه ارائه دهنده محصولات تولیدی طلاب در زمینه های مختلف است که صبح امروز گشایش یافت و تا 20 اسفندماه پذیرای بانوان علاقه مند است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱