مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت بانوان طلبه در طرح ملی سفیران انفال

مراسم روز درختکاری (2)

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی گفت: استفاده از ظرفیت خواهران مبلغ در طرح ملی سفیران انفال با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم و جامعه‌الزهرا(س) دنبال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی عصر روز چهارشنبه در مراسم روز ملی درختکاری که در جامعه‌الزهرا(س) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال در هفته درختکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به صورت ویژه‌تری در استان قم به میدان آمده‌اند، اظهار کرد: امروز و فردا چندین مراسم مختلف با موضوع درختکاری در نقاط مختلف استان قم برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های مختلف ترویجی در هفته منابع طبیعی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت خواهران مبلغ در طرح ملی سفیران انفال با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم و جامعه‌الزهرا(س) دنبال می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت  در طرح ملی سفیران انفال یاد کرد و گفت: در این دوره‌ها آموزه‌های مورد نیاز به طلاب ارائه می‌شود تا این افراد بتوانند آموزه‌های مورد نظر در حوزه منابع طبیعی را در روستاها و مناطق مختلف استان دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقشار مختلف مردم نسبت به روحانیون و طلاب نگاهی متفاوت دارند، مطرح کرد: استفاده از قشر طلاب و روحانیون در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم به صورت ویژه دنبال می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱