مراسم تودیع و معارفه مدیر گروه علمی آموزشی کلام اسلامی جامعه‌الزهرا(س)

تودیع و معارفه حجج اسلام ترکاشوند و سلیمانی

مراسم تودیع و معارفه مدیر گروه علمی آموزشی کلام اسلامی جامعه‌الزهرا(س) با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم تودیع و معارفه مدیر گروه علمی آموزشی کلام اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی برگزار شد.

در این مراسم، مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام طی حکمی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترکاشوند را به عنوان مدیر گروه علمی آموزشی کلام اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده:

«بی‌تردید از اساسی‌ترین وظایف حوزه‌های علمیه، پاسداری از اندیشه و عقاید اسلامی است که سنگ زیربنای همه احکام و اخلاق و سایر معارف الهی محسوب می‌شود و در دوران معاصر با توجه به هجوم شبهات و گستردگی پرسش‌ها و توطئه‌های فراوان فرقه‌سازی اهمیت این مسئله صدچندان شده است.

پرورش طلاب آگاه به زمان، مسلط بر ارکان عقاید اسلامی، توانمند در پاسخگویی به شبهات در گرو برنامه‌ریزی دقیق و ژرفی است که از انتظارات ما از گروه علمی آموزشی کلام اسلامی است. همانگونه که توجه به اقتضائات زمان و مکان و به ویژه نسبت به دروس طلاب غیرایرانی در چارچوب برنامه‌های مصوب ضرورتی انکارناپذیر است.

امید است جنابعالی با استعانت از خدای متعال و توسل به ذیل عنایت معصومین علیهم‌السلام و به ویژه حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام با وقت گذاری مناسب و بهره‌گیری از اساتید برجسته و رایزنی با صاحبان اندیشه در ایجاد تحولی شایسته در این مسیر ارزشمند موفق باشید.

روشن است که این برنامه‌ریزی ها و پیگیری‌ها با همراهی و همکاری همه واحدهای مرتبط مثمر ثمر خواهد بود و بنده همه آنان را به این همکاری صمیمانه و جدی دعوت می‌کنم».

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی از زحمات و تلاش‌های ارزنده حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم سلیمانی بهبهانی در این سمت قدردانی کرد و لوح تقدیر به وی اهدا شد.

در این لوح تقدیر آمده:

«اکنون که بناست در جایگاه شایسته دیگری در خدمت اهداف والای اسلام ناب محمدی و انقلاب شکوهمند اسلامی خدمت کنید فرصت را غنیمت شمرده و بر اساس حدیث گهربار رضوی علیه‌السلام: مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ (عیون اخبارالرضا 2:24) از تلاش‌های دلسوزانه جنابعالی در مدیریت گروه علمی آموزشی کلام اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام صمیمانه قدردانی می‌نمایم و انتظار دارم که در ادامه این مسیر نیز مجموعه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از تجربیات ارزشمند شما بهره مند شود».

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱