سپاه بزرگترین مبارزه‌گر با تروریست‌ها است

مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی، بر پشتیبانی همه جانبه از همه نهادها و ارگانهای انقلابی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، متن این بیانیه بدین شرح است:

وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ / قرآن کریم سوره آل عمران آیه 139

ملت سرافراز ایران با اتکال به نیروی لایزال الهی و با همت شیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم پیروزمندانه چهلمین سال انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشت. خشم دشمن شکست خورده و زبون در حرکت‌های مزبوحانه‌ای تجلی یافت که یکی از تازه‌ترین آنها اعلام ناجوانمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سیاه گروه‌های تروریستی توسط آمریکای جهانخوار است.

این واقعیت هرگز دگرگون نخواهد شد که بزرگترین مبارزه کننده با تروریست های داعشی در منطقه، مدال پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و بزرگترین حامی گروه‌های تکفیری و حکومت دیکتاتوری و کودک‌کش سعودی و تروریسم دولتی صهیونیستی، دولت مستکبر و امپریالیست آمریکا است.

جامعه الزهرا(سلام الله علیها) ضمن اعلام وفاداری مجدد به پیمان مقدس خود با آرمان های مقدس انقلاب شکوهمند اسلامی، شهیدان پاکباز و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر پشتیبانی همه جانبه از همۀ فرزندان رشید و فداکار سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و بسیج و سایر نهادها و ارگانهای انقلابی تاکید می‌نماید و نمایندگان این جامعه نیز در همایشی که در مدرسه فیضیه بدین منظور تشکیل می‌شود حضور جدی خواهند داشت.

 

با امید پیروی نهائی جبهه حق بر استکبار جهانی

سید محمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

21 فروردین 98

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱