با حضور بیش از هزار و 200 نفر؛

جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت در جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

جشن نیمه شعبان

جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت در جامعه‌الزهرا(س) با حضور بیش از هزار و 200 نفر از بانوان طلبه، اساتید، کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان هدی به همراه خانواده‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت ارواحنا فداه که همزمان با شب ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و با حضور بیش از هزار و 200 نفر ازبانوان طلبه و خانواده‌ها در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

با توجه به ایام امتحانات میان ترم طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، این جشن همزمان با شب میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام برگزار شد و اساتید، طلاب، کارمندان، دانشجویان دانشکده هدی و دانش‌آموزان مجتمع هدی به همراه خانواده‌های خود در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم پرشکوه که به همت اداره کل امور فرهنگی و با مشارکت اداره امور طلاب و خانواده برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا شد، از جمله چند نفر از مداحان اهل بیت علیهم‌السلام به مدیحه سرایی پرداختند.

خانم عبداللهی استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان سخنران این مراسم به ظهور حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ظهور کند دست بر سر بندگان می‌کشد و عقل‌ها کامل می‌شود، اخلاق‌ها خوب می‌شود و همه آماده می‌شوند تا حکومت مطلق عدل الهی را در قیامت بپذیرند.

وی با بیان اینکه در شب نیمه شعبان سرنوشت بشریت رقم می‌خورد، گفت: حضرت امام خمینی زمانی که انقلاب پیروز شد فرمودند: ما که نمی توانیم با ظلم مبارزه کنیم کار صاحب عصر است، اما می‌توانیم با تشکیل حکومت اسلامی گامی به سوی ظهور برداریم. انقلاب اسلامی نقطه شروع انقلاب حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم خطاب به جوانان فرمودند: اکثر یاران امام جوان هستند و مسئولیت روی دوش جوانان است؛ امروز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و جوانان می‌توانند با پیروی از ولایت فقیه در مسیر ظهور گام بردارند.

در این مراسم، خانم طیبه عباسی ترابی طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که از برگزیدگان جشنواره شعر اشراق است و یکی از اشعار خود را در محضر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی خوانده است، حضور داشت و یکی از سروده‌های خود را تقدیم شرکت کنندگان کرد. 

میز فروش کتاب‌های مهدوی با تخفیف ویژه، ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان، برپایی غرفه مهدویت و غرفه کودک از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که در غرفه کودک با فعالیت‌هایی چون آموزه‌های مهدویت به زبان کودکانه، نقاشی و مسابقات اجرا شد.

در این مراسم، میز پاسخگویی به شبهات مهدوی با حضور دو کارشناس مستقر شد که پاسخگوی سؤالات مخاطبان بودند، همچنین نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع «مهدویت» و «بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان» از دیگر فعالیت‌های جانبی این مراسم بود.  

راه اندازی غرفه «پویش مهربانی» ویژه کمک به سیل زدگان را از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که با استقبال زیاد شرکت کنندگان همراه بود و هدایای قابل توجهی جمع‌آوری شد.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱