در اختتامیه همایش دکترین مهدویت عنوان شد؛

اتاق فکر رصد فرقه‌های انحرافی مهدوی تشکیل می‌شود

موحدی

پژوهشگر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: اتاق فکر رصد و بررسی راهکارهای پاسخگویی به شبهات فرقه‌های انحرافی مهدویت تشکیل می‌شود.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین همایش دکترین مهدویت، خانم دکتر نرگس موحدی در مراسم اختتامیه این همایش که در سالن قدس مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به مقالات ارائه شده در کمیسیون «مهدویت و چالش‌های فرهنگی» اظهار کرد: بررسی مبانی صلح جهانی مهدوی، موضوع یکی از مقاله‌ها بود که به درستی تبیین شد.

پژوهشگر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: از دیگر مقالات می‌توان به «انتظار مطلوب ره آورد تعامل عقل و احساس» اشاره کرد که این دو مقوله را به خوبی مورد ارزیابی قرار داد.

کارشناس کمیسیون مهدویت و چالش‌های فرهنگی همایش دکترین مهدویت با بیان اینکه تأثیر رسانه‌های غربی در برداشت انحرافی از اندیشه مهدویت با تأکید بر فیلم‌های هالیوودی موضوع دیگر مقاله ارائه شده به پانزدهمین همایش دکترین مهدویت بوده است گفت: در این زمینه می‌توان به مقالات دیگری همچون «هوی پرستان چالشی در مقابل مهدویت» اشاره کرد.

استاد و پژوهشگر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: مقاله یأس و ناامیدی از ظهور به عنوان یکی از آسیب‌ها، به علل و راهکارهای برون‌رفت از این آفت را نیز مورد بررسی قرار داده بود.

موحدی خاطرنشان کرد: در کمیسیون پیشنهاد شد اتاق فکری برای رصد افکار و فعالیت‌های فرقه‌های انحرافی شکل بگیرد و راهکارهای لازم برای پاسخگویی به شبهات و سوالات به وجود آمده ارائه دهد.

وی افزود: این اتاق فکر در مؤسسه آینده روش تشکیل می‌شود و کارشناسان خبره مهدویت در آن حضور خواهند داشت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱