بازدید از سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین المللی کتاب  - Copy

اردوی بازدید از سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ویژه اساتید و بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری ساکن استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده ربابه داود الموسوی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر به برنامه بازدید از سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه فرهنگی ویژه اساتید خانم و بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری ساکن استان قم در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: هدف از برگزاری این اردو، ارتقای سطح فرهنگی، تربیتی و تبلیغی بانوان طلبه، لزوم اهتمام به ترویج مبحث کتاب و کتابخوانی است.

داودالموسوی تصریح کرد: وضعیت کتاب و کتابخوانی در ایران یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در چند دهه اخیر بوده، دغدغه‌هایی که ناشی از علاقه ایشان به کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

وی بیان داشت: اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نظر دارد روز جمعه 6 اردیبهشت 1398 ساعت 7:30 الی 19، اردوی بازدید از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلای تهران را برگزار کند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، زمان ثبت نام دراین اردو را از تاریخ 3 الی 4 اردیبهشت اعلام کرد و افزود: مکان ثبت نام واقع در آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام همکف ساختمان شهید بهشتی اتاق انتظامات و هزینه مشارکت طلاب در برگزاری این برنامه مبلغ 20000  تومان است.

داودالموسوی با تأکید به عدم امکان حضور همراه با متقاضیان شرکت در برنامه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: بانوان طلبه غیرحضوری ساکن قم می‌توانند جهت ثبت نام پس از واریز مبلغ مشارکت به شماره حساب 0108216012005 یا به شماره کارت 6037991199512009  بانک ملی به نام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با شماره 32112430 تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱