مراسم افتتاحیه دوره ارتقای مهارت‌های بینشی و کاربردی ویژه خانواده معظم شهدای مدافع حرم

مدنی 4

مراسم افتتاحیه دوره ارتقای مهارت‌های بینشی و کاربردی ویژه خانواده معظم شهدای مدافع حرم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی و مسئولان ستاد مردمی تکریم خانواده مدافعان حرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم افتتاحیه دوره ارتقای مهارت های بینشی و کاربردی خانواده شهدای مدافع حرم از سوی اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری ستاد مردمی تکریم خانواده مدافعان حرم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مادران، همسران و فرزندان دختر شهدای مدافع حرم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، آقای فراهانی قاری برجسته کشور به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ضمن تبریک ایام ماه شعبان با بیان اینکه افتخار بزرگی نصیب خانواده شهدا شده است، به روایتی از پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم اشاره کرد که می‌فرمایند: «خداوند عزوجل می‌فرماید من جانشين (شهيد) در خانواده او هستم»؛ چه جانشینی بهتر از این که خداوند جانشین شهید برای خانواده‌های شهدا باشد و جای شهید را در خانواده پر کند.

مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: شهدای مدافع حرم دارای ویژگی‌های خاصی هستند و کار بزرگی کردند؛ آمریکا برنامه‌ریزی کرده بود تا منطقه را تغییر دهد، امنیت اسرائیل را تضمین کند، مرزها را جابجا کند و جبهه مقاومت را از هم بپاشد، اما مدافعان حرم این نقشه را نقش بر آب کردند و مانع این تغییرات شدند.

وی تأکید کرد: مشخص بود که تکفیری‌ها و داعشی‌ها ماندنی نیستند، آنها می‌خواستند منطقه را تغییر دهند و دولت‌های خود را بر سر کار بیاورند، این نقشه برنامه‌ریزی شده بود و برای آن هزینه‌های هنگفتی هم صرف کردند و در این راه، از هیچ کاری دریغ نکردند؛ اما این کار عظیم مدافعان حرم و نقش بر آب کردن نقشه‌های دهها ساله دشمن دارای جایگاه باعظمت و ویژه‌ای است.

پخش کلیپ درباره شهدای مدافع حرم و مدیحه سرایی به مناسبت ایام ماه شعبان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱