بازدید مدیر جامعه الزهرا از نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی

image_2019_5_25-9_26_27_167_XR3

برگزاری نشست های قرآنی، نمایش اسناد قرآنی، پرسمان های قرآنی و همچنین برنامه های متنوع هنری و فروش آثار قرآنی با تخفیف ۵۰ درصدی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه بود.

به گزارش روابط عمومی و بین­ الملل، حجت­ الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی از نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بازدید کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در این بازدید با آخرین محصولات دفتر تبلیغات اسلامی و مراکز وابسته به آن همچون کتاب های تالیف شده در زمینه قرآن، علوم قرآنی و تفسیر، آخرین نشریات علمی، نرم افزارهای پژوهشی و فعالیت های این دفتر در راستای ترویج قرآن آشنا شد.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی از روز ۲۸ اردیبهشت تا ۴ خردادماه ۹۸ در مرکز همایش های غدیر واقع در خیابان معلم برگزار شد.

برگزاری نشست های قرآنی، نمایش اسناد قرآنی و پرسمان های قرآنی و همچنین برنامه های متنوع هنری و نمایشی به همراه اجرای مسابقات قرآنی شاد و جذاب توسط مربیان برای کودکان و نوجوانان و فروش آثار قرآنی با تخفیف ۵۰ درصدی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه بود.
اختتامیه این نمایشگاه نیز امروز از ساعت 10 تا 12 در سالن ولایت مرکز همایش های غدیر برگزار می شود.

بازدید مدیر جامعه الزهرا از نمایشگاه دفتر تبلیغات (2)

بازدید مدیر جامعه الزهرا از نمایشگاه دفتر تبلیغات (1)

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱