از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده‌ها برگزار می‌شود:

سلسله‌نشست‌های صمیمانه بررسی مشکلات طلاب غیرایرانی

نشست صمیمانه طلاب غیرایرانی

سلسله‌نشست‌های صمیمانه بررسی مشکلات طلاب غیرایرانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به تفکیک ملیت‌های مختلف از سوی اداره رفاه و سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اداره کل امور طلاب و خانواده‌ها با هدف بررسی و پیگیری مشکلات رفاهی، معیشتی و بیمه طلاب غیرایرانی، برگزاری سلسله‌نشست­های صمیمانه را به تفکیک ملیت‌ها و با حضور کارکنان اداره رفاه و سلامت در دستور کار خود قرار داد.

در نخستین نشست از این سلسله‌نشست‌ها، بانوان طلبه از ملیت هندوستان حضور داشتند که مواردی از مشکلات آنان از جمله مشقت در تأمین هزینه مهد کودک و هزینه سرویس ایاب و ذهاب بررسی و راهکارهای مناسب توسط خانم عبدالغنی کارشناس اداره رفاه و سلامت ارائه شد.

در این نشست، خانم عرشی نقوی به عنوان نماینده طلاب هندوستان انتخاب شد تا از این پس، مشکلات این گروه از طلاب را به کارشناسان اداره رفاه و سلامت انتقال دهد.

تشکیل پرونده مرکز خدمات و مشکلات بیمه طلاب غیرایرانی نیز از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

دومین نشست از سلسله‌نشست‌های صمیمانه با طلاب غیرایرانی، با حضور بانوان طلبه از کشور پاکستان برگزار شد که در ابتدای این نشست، خانم عبدالغنی به تبیین، توضیح و بیان گزارشی از عملکرد اداره کل امور طلاب به طلاب پرداخت.

در این نشست نیز با رأی‌گیری و نظر طلاب حاضر، خانم زلیخا فیروزی به عنوان نماینده طلاب پاکستان انتخاب شد تا مشکلات طلاب پاکستانی را به این اداره منتقل کند.

در ادامه این نشست، خانم قنبرزاده، رئیس اداره رفاه و سلامت با تأکید بر ضرورت تشکیل پرونده مرکز خدمات برای طلاب غیرایرانی، به تبیین فواید این عملکرد پرداخته و توضیحاتی در خصوص مراحل انجام این کار به طلاب محترم ارائه داد.

در پایان طی برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به سؤالات و مشکلات مطرح شده توسط طلاب پاسخ داده شد و راهنمایی‌های لازم جهت حل مسائل ایشان صورت گرفت.

ادامه روند برگزاری سلسله‌نشست‌های صمیمانه اداره رفاه و معیشت با طلاب غیرایرانی به تفکیک ملیت و با هدف بررسی مشکلات بانوان طلبه در دستور کار اداره رفاه و معیشت قرار دارد.    

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱