استاد جامعه‌الزهرا(س) در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) تصریح کرد:

طلاب باید بازوی رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی باشند

مرقد امام سال 98

استاد حامدی با اشاره به هجمه‌های شدید دشمن در جامعه امروز و فضاهای مجازی، گفت: طلاب باید بازوی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی باشند تا مسیر انقلاب اسلامی به بیراهه نرود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم حامدی از طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که دبا حضور در کاروان، عازم مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) است، عنوان کرد: امسال خداوند توفیق حضور در این مراسم را به ما داده و امروز یکی از روزهای تاریخی برای مردم به ویژه طلاب است که با جانشین امام خمینی(ره) تجدید میثاق می‌کنند.

طلاب باید بازوی رهبر معظم انقلاب باشند

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: امروز، روز تجدید پیمان با رهبر فرزانه ای است که راه امام راحل(ره) را به حقیقت تا کنون ادامه داده است و ما باید در این مسیر حرکت کنیم و بازوی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی باشیم تا مسیر انقلاب اسلامی به بیراهه نرود.

وی یادآور شد: امروز دشمنان سعی دارند که مسیر انقلاب را به بیراهه بکشانند و برای تخریب اهداف امام و منحرف جلوه دادن اهداف امام نقشه‌های زیادی می‌کشند که متأسفانه برخی نیز در داخل کشور، دانسته و ندانسته به دشمن کمک می‌کنند.

وظیفه طلاب در این برهه زمانی به مراتب از دو دهه اول انقلاب سنگین تر است

حامدی ادامه داد: یکی از وظایف طلاب در دنیای امروز این است که با مطالعه عمیق، نسبت به اندیشه‌های امام خمینی(ره)، اهداف انقلاب اسلامی و بینش آن حضرت شناخت کامل پیدا کنند و در مسیر انقلاب گام بردارند.

وی تصریح کرد: تحقق انقلاب اگرچه سخت است، اما حفظ انقلاب از اصل انقلاب سخت‌تر است و وظیفه طلاب در این برهه زمانی به مراتب از دو دهه اول انقلاب سنگین تر است.

لزوم توجه به هجمه‌های سنگین دشمن علیه اسلام و انقلاب در فضاهای مجازی

طلبه سطح چهار جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تأکید کرد: امروز جنگ نرم و هجمه‌های سنگینی علیه جوانان ما و به ویژه شیعیان صورت می‌گیرد و شبهات فراوانی در فضاهای مجازی منتشر می‌شود، اما متأسفانه آن عِرق دینی و مذهبی که در گذشته از طریق خانواده‌های سنتی به جوانان منتقل می‌شد، شکل خود را از دست داده و کمرنگ شده است.

حامدی ادامه داد: جوانان جامعه در گذشته، دین را پای منبرها و مساجد و غیره  فرا می‌گرفتند و خانواده‌ها مترصد فرزندان خود بودند، اما امروز گسترش فضای مجازی و شبهات و هجمه‌های موجود در آن، باعث شده ضدارزش‌ها به ارزش شود و جوان ما در فضای مجازی در حالی با شبهات مواجه می‌شود که پیشینه دینی عمیقی در ذهن او نیست.

وی یادآور شد: طبق آمار، میلیون نفر از جوانان ما عضو اینستاگرام هستند که روزانه با شبهات مختلف مواجه می‌شوند، اینها زنگ خطری برای دین اسلام و ما طلاب جوان است که باید مطالعه خود را افزایش دهیم و معرفت دینی خود را عمیق کنیم و با زبان جوان امروز به تبلیغ بپردازیم.

لزوم اخلاص و خلوص نیت در انجام مسئولیت‌ها

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ادامه به دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی اشاره کرد و گفت: دیدار با رهبر فرزانه مان و وجود و نورانیت حضرت آقا به ما انرژی می‌دهد تا با قوت و قدرت روزافزون در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی همچنین به سالروز رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید هر سال به زیارت حضرت امام خمینی(ره) برویم و دست به دامن روح پاک و مطهر آن حضرت شویم تا در این مسیر به ما کمک کند.

حامدی افزود: ما باید به برکت خون‌های شهدا که در این مسیر ریخته شده، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و با خلوص نیت کار کنیم، زیرا اگر اخلاص نباشد هیچ کاری دوام پیدا نمی کند.

وی تصریح کرد: خلوص نیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی باعث شده انقلاب اسلامی وارد دهه پنجاهم خود شود و یکی از مؤلفه‌های همه شهدای ما در زندگی، اخلاص بوده، بنابراین آنچه که می‌ماند، کارهای خالص انسان است که امیدواریم بتوانیم راه امام و شهدا را ادامه دهیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱