در آستانه میلاد حضرت صدیقه طاهره(س)

پورتال جدید جامعه الزهرا(س) رونمایی شد

آمره ئی

پورتال جدید جامعه الزهرا(سلام الله علیها) با قابلیت های مختلف از سوی دفتر فناوری اطلاعات این موسسه علمی تولید و امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مدنی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، پورتال جدید جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) امروز و در آستانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه(سلام‌الله علیها) با حضور مدیر این مجموعه علمی، آموزشی رونمایی شد.

مهندس حسن آمره‌ئی، مدیر دفتر فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم رونمایی از پورتال جدید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اینکه یکی از وظایف محوله به مجموعه فاخر جامعه الزهرا(سلام‌الله علیها) حضور فعال در فضای مجازی است، گفت: ایجاد پرتال جدید به عنوان یکی از اساسی‌ترین درگاه‌های حضور در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت و مهمترین اتفاق و تغییر در طراحی و ایجاد این پرتال جدید، گذر از نگاه ساختاری به نگاه ظرفیتی در این فضا است.

وی ادامه داد: در نگاه ظرفیتی هر آنچه در این مجموعه فاخر وجود دارد و جزو برنامه‌ها و محصولات است در پرتال جدید وجود دارد و مخاطبین می‌توانند با این مجموعه ارتباط بگیرند و از محصولات آن استفاده کنند.

آمره‌ئی اظهار داشت: پرتال جدید به همت همکاران واحد فناوری اطلاعات در داخل جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تولید شده است. از شاخصه های فنی این پورتال این است که طبق الگوهای روز طراحی شده و برنامه نویسی آن نیز روی یک پلت‌فرم بسیار منعطف، قابل توسعه و مقیاس‌پذیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه بستر زیر ساختی پورتال را می‌توان با بانک‌های اطلاعاتی موجود در جامعه ارتباط داد گفت: بر این اساس محصولاتی که تحت سامانه‌های مختلف جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تولید می‌شود می‌تواند در پورتال هم ظهور و بروز دقیق و درست داشته باشد.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات در ادامه، طراحی واکنش‌گرا، طراحی ماژولار، سیستم مدیریت منوها، طراحی صفحات با ایجاد ساختار ویجت‌گرا را از ویژگی‌های پرتال جدید دانست و اظهار داشت: مدیریت بارگذاری فایل‌های چندرسانه‌ای، امکان دریافت نظرات کاربران، امکانات گالری تصاویر، مدیریت آسان توسط راهبر غیرفنی، مدیریت برچسب‌ها، مدیریت کاربران و سطوح دسترسی و قابلیت نامحدود ایجاد سایت و زیرسایت از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این سایت است.

گفتنی است، پورتال جدید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به همت دفتر فناوری اطلاعات این موسسه علمی و با تلاش مهندسان و کارشناسان این بخش به صورت بومی طراحی و تولید شده است و هم اکنون در نشانی اینترنتی www.jz.ac.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱