حضور بیش از 870 فراگیر در دوره‌ تابستانه اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی

photo_2019-06-09_22-00-32

طرح رویش 98، با حضور 510 بزرگسال و 365 کودک و نوجوان در 57 دوره آموزشی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم قاسمی‌زادیان روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به آغاز دوره‌های رویش98 عنوان کرد: اداره آموزش‌های مهارتی جامعه‌الزهرا علیهاسلام در این روزها، با هدف ایجاد نهضت خدمت رسانی به مردم، میزبان  875 نفر از اعضای خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاسلام است، که در بیش از 50 رشته متنوع و جذاب به کسب مهارت می‌پردازند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاسلام اظهار داشت: رویش98 عنوانِ دوازدهمین دوره آموزشی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی است که با استقبال چشمگیر و پرشکوهی روبه‌رو شد؛ تا کنون بیش از هزار نفر برای ثبت‌نام دوره‌های تابستانه به این اداره مراجعه کردند که به دلیل محدودیت فضا و امکانات، 875 نفر، موفق به ثبت‌نام شدند.

قاسمی‌زادیان افزود: در رویش 98، تعداد 365 کودک و نوجوان در 22 رشته آموزشی‌مهارتی، ثبت‌نام کردند که نیازمند مکانی مجزا برای برگزاری دوره‌ها بود، که با همکاری معاونت محترم اداری‌مالی، در مجتمع هدی (مدرسه ابتدایی دوره اول) برگزار می‌شود؛ همچنین کلاس‌های تعداد 510 بزرگسال در 35 دوره آموزشی در مکان اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی برقرار است. این کلاس‌ها در گرایش‌های ادبیات، هنرهای دستی و تجسمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی‌فرهنگی یادآور شد: دوره‌های تابستانه اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی تا ۱۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱