نهمین مرحله نهج البلاغه خوانی برگزار می‌شود

مرحله نهم نهج البلاغه

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مرحله نهم از دوره حدیث خوانی نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، در بیان اهمیت و ضرورت پرداختن به نهج البلاغه  عنوان کرد:  نهج البلاغه گنجینه تمام نشدنی است و از جهات مختلفی برای ما ارزش دارد و ما امروز نسبت به این منبع معرفت بی توجه هستیم.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: اگر طبق سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از دیدگاه دقیق و نافذ حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام به واقعیت‌های جهان و جامعه نگاه کنیم بسیاری از حقایق را خواهیم شناخت و به علاج بسیاری از دردها دست خواهیم یافت و این است که امروز بیش از همیشه به نهج البلاغه محتاج تریم.

طباطبایی در ادامه بیان داشت: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حفظه الله و با توجه به ضرورت شناخت سیره و منش حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام وآشنایی و انس طلاب با متون معتبر حدیثی از جمله نهج البلاغه، دوره غیرحضوری حدیث‌خوانی نهج البلاغه را برنامه‌ریزی و تاکنون هشت مرحله آن را برگزارکرده است.

وی تصریح کرد: بحمدالله با دریافت بازخورد های مثبت شرکت کنندگان طرح، پرسشنامه نهمین مرحله از دوره حدیث خوانی نهج البلاغه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته که تا 15شهریور فرصت دارند پاسخنامه‌های خود را به اداره قرآن و حدیث واقع در سرای ثقلین واقع ورودی ساختمان شهید بهشتی تحویل دهند و یا به ایمیل مندرج در آیین نامه مسابقات ارسال کنند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گفت: جهت ایجاد زمینه شرکت در این طرح با توجه به درخواست طلاب علاقه مند، بانوانی که به هر دلیل موفق به ارائه پاسخنامه های مراحل قبل نشدند می‌توانند تا پایان دوره نسبت به ارسال پاسخنامه‌های مراحل پیشین و مرحله جاری مسابقه اقدام کنند.گفتنی است این خواهران به شرط کسب نصاب امتیاز لازم در هر مرحله گواهینامه شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام به ورودی ساختمان شهید بهشتی، سرای ثقلین مراجعه کرده و یا  با شماره تلفن 32112355 تماس بگیرند. 

دفترچه سوالات مرحله اول دوره نهج البلاغه خوانی اینجا را از اینجا دریافت کنید.

جهت دریافت دفترچه سوالات مرحله دوم دوره غیرحضوری سیری در نهج البلاغه این پیوند را فعال کنید.

 جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله سوم سیری در نهج البلاغه این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله چهارم سیری در نهج البلاغه این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله پنجم سیری در نهج البلاغه این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله ششم سیری در نهج البلاغه این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله هفتم سیری در نهج البلاغه این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله هشتم سیری در نهج البلاغه این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت دفترچه سؤالات مرحله نهم سیری در نهج البلاغه این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱