مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

حضور جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

نمایشگاه بین المللی قرآن

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) از حضور و فعالیت جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 29 اردیبهشت تا 14 خردادماه با شعار «قرآن؛ چلچراغ ‏هدایت» در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.‏

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل با بیان اینکه غرفه جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) در این نمایشگاه فعالیت دارد، اظهار داشت: در این غرفه، محصولات مختلف علمی فرهنگی به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می‌شود، در این غرفه، ارائه خلاصه پایان‌نامه‌های قرآنی به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

وی، پایان‌نامه‌های قرآنی به زبان عربی، نشریه‌های داخلی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، فصلنامه‌های علمی تخصصی و کتاب‌های تألیف شده توسط اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در حوزه علوم قرآنی را از دیگر محصولات علمی عرضه شده در این غرفه برشمرد.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل اضافه کرد: در این غرفه، بروشورهای معرفی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، جزوات پاسخ به سؤالات شرعی و کتاب‌های مربوط به احکام نیز ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه در ادامه به برنامه‌های جانبی غرفه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد و افزود: در این غرفه، میز هدایت تحصیلی مستقر شده است و قوانین و مقررات تحصیلی و شرایط جذب طلبه در این مؤسسه در اختیاز مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به وجود میز مشاوره در این غرفه، اظهار داشت: در این میز، اساتید پاسخ به سؤالات شرعی و شبهات دینی و همچنین اساتید مشاور در حوزه‌های مختلف به صورت یک روز در میان حضور دارند و به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهند.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل همچنین به استقرار میز کودک و نوجوان در این غرفه اشاره کرد که با همکاری طلاب و مهدکودک شکوفه‌های بهار این مؤسسه به بازدیدکنندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه، میز حافظان و قاریان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) را دیگر برنامه‌های این غرفه برشمرد و عنوان کرد: در این بخش، روش‌های حفظ و قرائت قرآن کریم و کتاب‌های مفید و مؤثر در حوزه قرآنی توسط قاریان و حافظان قرآن کریم به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: در طول برگزاری نمایشگاه، پنج نشست تخصصی قرآنی برگزار می‌شود که این نشست‌ها همزمان با برگزاری اردوهای جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) است.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز شنبه، 29 اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) افتتاح شد، تصریح کرد: فعالیت غرفه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این نمایشگاه روز یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا روز 14 خردادماه ادامه دارد.

 نمایشگاه قرآن

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

نمایشگاه قرآن کریم

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱