جلسه ارزیابی طلاب دوره تربیت مربی نقد سلفیه برگزار شد

نقد سلفیه - Copy

ترم پایانی اولین دوره تربیت مربی «نقد سلفیه با تأکید بر نقد وهابیت» همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سومین و آخرین ترم اولین دوره نیمه ‌حضوری تربیت مربی «نقد سلفیه با تأکید بر نقد وهابیت» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

در این دوره، بانوان طلبه با مبانی فکری و باورهای غلط گروه‌های سلفی به ویژه وهابیّت آشنا شده و در پاسخگویی به سؤالات و شبهات در حوزه مبانی فکری گروه‌های سلفی توانمند می‌شوند.

تربیت مبلغ و مدرس در موضوع تبیین معارف اسلامی با نگاه تقریب مذاهب اسلامی و نقد باورهای سلفیه از میان بانوان طلبه از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

ترم اول و دوم این دوره تحت اشراف حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان رییس دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد و ترم آخر دوره نیز از مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

این دوره به صورت نیمه‌ حضوری و در طول سه ترم برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در هر ترم ملزم به ارائه مقاله بوده و شرط پذیرش در ترم بعد قبولی در مصاحبه علمی است.

مصاحبه علمی و جلسه ارزیابی شرکت کنندگان ترم جدید انجام شد، در نخستین ترم این دوره، 54 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، 18 نفر به ترم آخر راه یافتند.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱