از غرفه جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه قرآن دیدن کنید

نمایشگاه قرآن

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به فعالیت غرفه جامعه‌الزهرا(س) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از علاقه مندان برای بازدید از این غرفه دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی اندیشه در گفتگو با واحد خبربا اشاره به اینکه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 29 اردیبهشت تا 14 خردادماه با شعار «قرآن؛ چلچراغ ‏هدایت» در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، گفت: غرفه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در این نمایشگاه فعالیت دارد و محصولات مختلف علمی فرهنگی این مجموعه در غرفه به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: ارائه خلاصه پایان‌نامه‌های قرآنی به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی، نشریه‌های داخلی، فصلنامه‌های علمی تخصصی و کتاب‌های تألیف شده از سوی اساتید و طلاب این موسسه علمی در حوزه علوم قرآنی را از دیگر محصولات عرضه شده در این غرفه برشمرد.

وی افزود: بروشورهای معرفی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، جزوات پاسخ به سؤالات شرعی و کتاب‌های مربوط به احکام نیز در این غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اندیشه در ادامه به برنامه‌های جانبی غرفه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد و بیان داشت: در این غرفه، یک میز هدایت تحصیلی در نظر گرفته شده که کارشناس آن، ضوابط آموزشی و تحصیلی و شرایط جذب طلبه در این مؤسسه را در اختیار مخاطبان قرار و به پرسش‌های مطرح شده پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به وجود میز مشاوره در این غرفه، اظهار داشت: اساتید پاسخ به سؤالات شرعی و شبهات دینی و همچنین اساتید مشاور در حوزه‌های مختلف به صورت یک روز در میان در غرفه حضور دارند و به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل همچنین به استقرار میز کودک و نوجوان در این غرفه اشاره کرد که با همکاری طلاب و کارشناسان مهدکودک شکوفه‌های بهار این مؤسسه به بازدیدکنندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اندیشه فعالیت میز حافظان و قاریان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها را دیگر برنامه‌های این غرفه برشمرد و عنوان کرد: در این بخش، روش‌های حفظ و قرائت قرآن کریم و کتاب‌های مفید و مؤثر در حوزه قرآنی توسط قاریان و حافظان قرآن کریم به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: در طول برگزاری نمایشگاه، پنج نشست تخصصی با موضوعات قرآنی از سوی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از همه علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی دعوت کرد تا از غرفه این موسسه علمی در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن واقع در شبستان اصلی، راهروی 18 بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱