برگزاری کرسی ترویجی «مؤلفه‌های انسانی جامعه موعود در قرآن»

کرسی ترویجی مؤلفه های انسانی جامعه موعود در قرآن

کرسی ترویجی «مؤلفه‌های انسانی جامعه موعود در قرآن با تأکید بر اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «دامت برکاته»» در راستای برگزاری همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، کرسی ترویجی «مؤلفه‌های انسانی جامعه موعود در قرآن با تأکید بر اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای«دامت برکاته»» از سوی معاونت پژوهشی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

این کرسی ترویجی در راستای برگزاری همایش بین المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» برنامه ریزی شده است.

خانم دکتر معصومه بهرامی به عنوان ارائه دهنده و خانم مرضیه فلاحی به عنوان دبیر علمی این کرسی ترویجی حضور دارند، همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدصادق یوسفی مقدم و جناب آقای دکتر فرج‌الله میرعرب، ناقدان این نشست هستند.

این نشست روز پنجشنبه 7 آذر ساعت 10 تا 12 در سالن جلسات طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی به منظور تبیین آموزه‌های مرتبط با مسئله انتظار از سوی پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری معاونت پژوهش و کانون امامت و مهدویت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

 

کرسی ترویجی مؤلفه های انسانی جامعه موعود در قرآن

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱