دیدار طلاب جامعه الزهرا (س) با خانواده شهیدان آبکار

دیدار با خانواده شهیدان آبکار

جمعی از طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا علیهاالسلام با خانواده معظم شهیدان آبکار دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جمعی از طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا علیهاالسلام با هماهنگی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام و واحد فرهنگی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام با خانواده معظم شهیدان آبکار دیدار کردند.

معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ابتدای آذر سال جاری، دیدار با خانواده معزز شهدا به ویژه مادران گرامی شهیدان را در دستور کار قرار داده و در هر دیدار جمعی از طلاب ایرانی و غیرایرانی حضور پیدا می کنند.

در دیدار اخیر هم 53 نفر از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در محضر مادر شهیدان آبکار زانوی ادب زده و درس صبوری را از مادری فرا گرفتند که فرزندانی را در دامن خود پروراند، اما خبر شهادت یکی از فرزندانش را خود باید به پدر بگوید و برای دیگر فرزند مفقودالأثرش، 10 سال چشم انتظار باشد.

در این دیدار، مادر شهیدان آبکار به بیان خاطراتی از زندگی خود و فرزندانش پرداخت و اظهار داشت: حمید آقا در سال 61 و آقا محسن در سال 65 به شهادت رسیدند.

وی افزود: خبر شهادت حمید را یک پاسدار دم در منزل به من داد و خدمتشان گفتم که خودم به پدر شهید می گویم، باید آرام آرام خبر را به ایشان بدهم تا بتوانند تحمل کنند.

وی درباره شهادت شهید محسن آبکار، گفت: محسنم 10 سال مفقود الجسد بود، بعد از 10 سال استخوان‌های او را برای من آوردند و هم اکنون مزارش در گلزار شهدای شیخان است.

مادر شهیدان آبکار در ادامه خاطره تشکیل زندگی خود را که با سادگی و صمیمیت شروع شده بود، برای طلاب بیان کرد و افزود: ما باید در زندگی توقعات خودمان را پایین بیاوریم، در این زمانه تشکیل خانواده و حفظ آن از اهم واجبات است.

در ادامه، خواهر شهید وصیت‌نامه‌های برادران شهیدش را قرائت کرد و در خاتمه مادر شهیدان آبکار ضمن دعا برای حضار و آرزوی موفقیت برای آنها، عنوان کرد: شما دختران من که در قم غریب هستید، هر زمان که توانستید به من سر بزنید و از مسئولان شما درخواست دارم که اگر از دنیا رفتم دختران باحجابی چون شما در مراسم تشییع من حضور داشته باشند.

در این دیدار، هدیه ای از سوی مدیر کل امور فرهنگی به مادر شهیدان آبکار اهدا شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱