اجرای طرح استاد راهنما ویژه طلاب استعداد برتر جامعه الزهرا (س)

خانم اسماعیلی نخبگان

رئیس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر از اجرای طرح استاد راهنما ویژه طلاب استعداد برتر جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دومین نشست طلاب استعداد برتر با رئیس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه الزهرا علیها السلام برگزار شد.

در این نشست که جمعی از طلاب استعداد برتر جامعه الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند، خانم منیر اسماعیلی، رئیس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر این مؤسسه علمی حوزوی به تشریح برنامه‌های این اداره در راستای پیشرفت و ارتقای علمی اخلاقی طلاب استعداد برتر پرداخت.

رئیس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر با اشاره به اجرای طرح استاد راهنما، تصریح کرد: طلبه استعداد برتر با گذشت یک سال از پذیرش، باید از نظر علمی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و فقط به کسب معدل الف اکتفا نکند.

اسماعیلی، این طرح را یکی از پرثمرترین طرح‌های این اداره دانست و ضمن بیان اینکه در این طرح  از بهترین اساتید سطوح عالی جامعه الزهرا علیهاالسلام دعوت شده است، از طلاب خواست فرصت استفاده از اساتید را از دست ندهند.

وی یادآور شد: در این طرح، طلاب در گروه‌های متناسب با سطح و رشته تحصیلی‌شان از استاد راهنما در جهت ارتقای علمی، تهذیبی، مهارتی و غیره بهره‌مند می شوند.

در ادامه این نشست، بانوان طلبه استعداد برتر به بیان نقطه نظراتشان در مورد برنامه‌های اداره پرداختند و خانم اسماعیلی با بیان این که در حال حاضر از جهت بودجه امکان پاسخگویی به همه نیازهای طلاب وجود ندارد، از آن‌ها خواست که در برنامه‌های اداره امور نخبگان حضور فعال داشته باشند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱