هیات امنای جامعه الزهرا در بیانیه ای؛

محو اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه نتیجه خون شهدای مقاومت خواهد بود

سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس

هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام با صدور بیانیه ای خون به ناحق ریخته شده‌ شهدای مقاومت را موجب نهادینه شدن فرهنگ استکبارستیزی در اقصی نقاط جهان، نابودی اسرائیل و خروج کامل آمریکا از منطقه غرب آسیا دانست.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سرافزار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان، اقدام سپاه در موشک باران پایگاه آمریکا را تحسین برانگیز توصیف کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَانْتَقَمْنَا مِنَ الَّذِينَ أَجْرَمُوا وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ

پس ما از مجرمین انتقام گرفتیم [و مؤمنان را یاری دادیم]؛ و یاری مؤمنان حقّی بر عهده ماست (روم: ۴۷)

بار دیگر دولت تروریست و جنایتکار آمریکا با خباثت و سبعیّت تمام دست‌های خود را به خون پاک چند تن از بهترین فرزندان امت اسلامی رنگین کرده و آنان را به شهادت رساند. سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس سربازانی وفادار برای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای‌مدظله‌العالی بودند. سردار دل‌ها پس از سالیان طولانی مجاهدت خالصانه در راه خدا و تربیت جوانانی معتقد، متعهد، مؤمن، انقلابی، مجاهد، متفکر و بالنده، به‌دست شقی‌ترین و شرورترین دولت جهان به فیض عظیم شهادت نایل آمد. این چهره بین‌المللی مقاومت با اتکا به روح جهاد و شهادت منبعث از اسلام ناب محمدی‌صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و مکتب امام خمینی‌رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و امام خامنه‌ای‌مدظله‌العالی در مقابل تمامیت استکبار جهانی و تکفیری‌های خبیث، منحرف و سیاه‌دل داعش تمام قد ایستاد، آن‌ها را به ذلت و خواری کشاند و پیروزی‌های بزرگی را نصیب جهان اسلام و مسلمین کرد.

این اقدام جنایتکارانه، سبعانه و دور از عقل، منطق و انسانیت ثابت کرد فکر و خیال به سامان رساندن امور کشورها از طریق کوتاه آمدن در برابر شیطان بزرگ خطای فاحشی است؛ در مقابل، تکیه بر رشد عناصر مؤمن، نهال‌های برومند، جوان‌های عرصه علم، جهاد و خدمت در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، تداوم خط مبارک و نورانی امام راحل‌ رضوان‌الله‌تعالی علیه است. رئیس جمهور آمریکا و سردمداران شیطان بزرگ بدانند با رفتن شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت، به حول و قوه الهی راه مبارزه با قوتی مضاعف تداوم یافته و انتقام شهیدان مقاومت گرفته خواهد شد.

جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با نصب‌العین قرار دادن فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت مبتنی بر ایمان و غیرت دینی تمام همت و توان خود را در پرورش و تربیت بانوان فرهیخته و اندیشمند، همسران مقاوم و صبور و مادران شجاع و شیردلی قرار خواهد داد که در دامان خود فرزندانی مؤمن، انقلابی، شجاع، با تدبیر، مخلص و سرباز وفادار ولایت تربیت نمایند.

خون به ناحق ریخته شده‌ی این شهیدان ضمن نهادینه کردن تفکر و فرهنگ استکبارستیزی، جوشش تازه‌ای درون رگ‌های همه امت حزب‌الله و نیروهای مقاومت در اقصی نقاط جهان به وجود آورده و به محو و نابودی اسرائیل و خروج کامل آمریکا از کلیه کشورهای اسلامی به‌ویژه منطقه غرب آسیا خواهد انجامید و اقدام قاطع، سنجیده و محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به پایگاه مجهز آمریکایی‌ها در عراق حرکتی ستودنی و تحسین‌برانگیز است. این سیلی شجاعانه، مدبرانه و مقتدرانه سپاه به جبهه استکبار را به مقام معظم رهبری‌مدظله‌العالی، امت اسلامی، مردم انقلابی و هم‌رزمان شهید سلیمانی تبریک می‌گوییم و حمایت خود را از هرگونه مبارزه‌ای که تحت فرمان رهبری معظم انقلاب علیه مستکبرین و ظالمین صورت بگیرد، اعلام می‌کنیم.

هیأت امنای جامعةالزهراسلام‌الله‌علیها

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱