تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» تا 10 بهمن

همایش مقاومت اسلامی

مهلت ارسال مقالات به همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» تا 10 بهمن تمدید شد‌.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، با توجه به شهادت مالک اشتر دوران، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک به مناسبت درخشش اقتدار و ابهت انقلاب اسلامی، مهلت ارسال مقالات به همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» تا 10 بهمن تمدید شد.

این همایش از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری نهادهای مختلف از جمله جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

محورهای این همایش شامل مبانی و اصول مقاومت اسلام از نگاه قرآن، شاخصه ها و الگوهای مقاومت از نگاه قرآن، دستاوردهای مقاومت از نگاه قرآن کریم، چالش های مقاومت از نگاه قرآن کریم و گفتمان سازی مقاومت از نگاه قرآن کریم هستند.

پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند تا تاریخ 10 بهمن سال جاری مقالات خود را به نشانی hamayesh.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

مقالاتی که حداقل یک هفته زودتر از تاریخ مذکور، ارسال شوند امکان ارزیابی داخلی برایشان مهیا می‌شود و معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام پس از تأیید به دبیرخانه اصلی همایش ارسال می‌کند.

چهارمجله علمی -پژوهشی با همایش مقاومت همکاری داشته و منتظر چاپ مقالات  مقاومت است.

همایش ملی «مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن کریم» بهمن سال جاری در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.

پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت هماهنگی‌های لازم برای ارسال مقالات خود می‌توانند با شماره تلفن 09210354502 تماس بگیرند.

همایش مقاومت اسلامی

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱