فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

فراخوان عضویت طلاب بسیجی جامعه الزهرا(س) در گردان‌های بسیج

هفته بسیج

احسانی با اشاره به فراخوان عضویت طلاب بسیجی جامعه الزهرا(س) در گردان‌های بسیج، گفت: چهار گردان فرهنگی_تبلیغی، امر به معروف و نهی از منکر، امداد و نجات و گردان سایبری با حضور طلاب بسیجی راه اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم زهرا احسانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فعالیت پایگاه‌های بسیج در جامعه الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: هم اکنون 6 پایگاه بسیج با عضویت بیش از 3 هزار و 800 بانوی طلبه بسیجی عادی و فعال در جامعه الزهرا علیهاالسلام فعال هستند، همچنین پایگاه بسیج  اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام بیش از 370 عضو دارد.

فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به فراخوان عضویت طلاب بسیجی در گردان‌های بسیج، اظهار داشت: تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه‌السلام از طلاب علاقه‌مند و دغدغه‌مند در راستای اطاعت از فرامین ولیّ فقیه و نایب بر حق امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف حضرت آیت الله خامنه ای مدظله‌العالی و تحقق گام دوم انقلاب اقدام به تشکیل گردان‌های مختلف کرده است.

احسانی تصریح کرد: گردان فرهنگی_تبلیغی، گردان امر به معروف و نهی از منکر، گردان امداد و نجات و گردان سایبری از جمله گردان‌هایی هستند که طلاب بسیجی می‌توانند جهت عضویت در هر یک از این گردان‌ها ثبت نام کنند.

وی افزود: گردان فرهنگی_تبلیغی با هدف آموزش و تربیت مبلغان و عناصر فرهنگی توانمند در اجرای مأموریت‌های مرتبط با امور فرهنگی و تبلیغی ایجاد می‌شود و همه طلاب سطح دو تا چهار می‌توانند عضو این گردان شوند.

فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: در این گردان برنامه‌های آموزشی و تبلیغی برای اعضا برگزار می‌شود و یکی از شرایط عضویت در این گردان شرکت در این برنامه‌های آموزشی است.

احسانی با اشاره به گردان امر به معروف و نهی از منکر، گفت: این گردان با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی می‌شود که طلاب دغدغه‌مند در این زمینه می‌توانند برای عضویت در این گردان اقدام کنند.

وی با اشاره به راه اندازی گردان امداد و نجات، افزود: در این گردان نیز خدمات امدادی اراه می‌شود و بانوان طلبه که دارای روحیه امدادی و توان جسمی در حوادث و وقایع همانند سیل، زلزله و غیره هستند می‌توانند در این گردان ثبت نام کنند.

فرمانده ارشد پایگاه‌های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اهمیت فضای سایبری در جامعه امروز، تصریح کرد: گردان سایبری به منظور جریان سازی و اثر گذاری در فضای سایبری راه اندازی می‌شود و طلاب علاقه‌مندی که امکان حضور فعال در فضای سایبری را دارند، می‌توانند در این زمینه همکاری داشته باشند.

احسانی بیان داشت: طلاب علاقه‌مند به عضویت در گردان‌ها باید از اعضای فعال در بسیج بوده و یا در بسیج طلاب عضو شوند، همچنین در گردان‌های دیگر عضو نباشند.

وی یادآور شد: طلاب علاقه‌مند جهت ثبت نام می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج مستقر در مدرسه علمیه مؤمنات مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا علیهاالسلام با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۸۴۰۳۱۸تماس بگیرند.

 

 گردان های بسیج در جامعه الزهرا1

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱