همزمان با آغاز دهه فجر صورت گرفت؛

تجدید میثاق مدیر و مسئولان جامعه الزهرا با آرمان‌های امام و شهدا

تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب (16)

مدیر و مسئولان جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در مزار شهدا در نخستین روز دهه فجر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، همزمان با نخستین روز دهه فجر، حجت الاسلام والمسلمین مدنی به همراه معاونان، مدیران و مسئولان این مرکز علمی با حضور در مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، با آرمان های امام و انقلاب میثاقی دوباره بستند.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه شهدا با تقدیم خون خود قدم‌های اساسی در راه پیروزی و استمرار نهضت اسلامی برداشتند بیان کرد:  امیدواریم با توفیق الهی ما نیز بتوانیم با پیروی از مقام معظم رهبری گام‌های بلندی در تحقق اهداف شجره طیبه انقلاب اسلامی برداریم.

وی خاطر نشان کرد: اگر دیروز با استبداد داخلی مبارزه می کردیم و ملت توانستند شاه را از مملکت بیرون کنند، امروز با شهادت سردار سلیمانی پروژه بیرون کردن آمریکا از منطقه در حال کلید خوردن است و امیدواریم این سلسله دهه‌های فجر به بیرون کردن طاغوت از گستره زمین یعنی ظهور دولت عدل مهدوی منتهی شود.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه همزمانی آغاز نیمسال دوم تحصیلی با دهه فجر را به فال نیک می گیریم گفت: همیشه دهه فجر برای ما یک آغاز بوده است و یادآور یک مسئولیت سنگینی است که شهدا بر دوش ما گذاشته اند و به فضل خدای متعال، ملت ایران بتواند این پرچم را به صاحب و پرچمدار اصلی حضرت حجت برساند.

وی اظهار داشت: تقاضای ما از همه اساتید، طلاب و همکاران این است که وظیفه و رسالت سنگینی که دهه فجر بر دوش ما گذاشته همواره تا رسیدن به قله اصلی ان شاءالله مورد توجه باشد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱