همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» برگزار می‌شود

همایش بیانیه گام دوم

همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محورهایی همچون چیستی، چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم در قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» امروز پنجشنبه، 24 بهمن از ساعت 9 تا 17 در مرکز همایش های غدیر شهر مقدس قم برگزار می شود.

بنابر این گزارش، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران افتتاحیه و حجت الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنران اختتامیه این همایش ملی هستند.

همایش ملی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی با هدف تبیین ابعاد مختلف این بیانیه و گفتمان سازی برای مهمترین مأموریت های نسل جوان به ویژه در نهادهای علمی کشور به منظور تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

این همایش در چهار محور برنامه ریزی شده که محور اول آن تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی است، چیستی و چرایی و چگونگی تحقق بیانیه از دیگر محورهای این همایش است که در قالب کمسیون تخصصی به بحث گذاشته می‌شود، همچنین تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه های هفتگانه بیانیه و ارزیابی وضعیت کنونی آنها و نهادهای علمی و بیانیه گام دوم با تأکید بر نقش نسل جوان (بخش ویژه همایش) از دیگر محورهای همایش هستند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱