فراخوان ثبت نام در دومین دوره آموزشی تربیت دخترانه

دوره آموزشی تربیت دخترانه

دومین دوره آموزشی تربیت دخترانه ویژه بانوان علاقه مند به مباحث تعلیم و تربیت به مدت 6 جلسه و در 18 ساعت آموزشی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، دوره آموزشی تربیت دخترانه ویژه بانوان علاقه‌مند به حوزه تعلیم وتربیت از سوی مجتمع آموزشی تربیتی هدی و با همکاری مرکز تربیت مربی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌شود.

نخستین دوره آموزشی مبانی تربیت دخترانه ویژه معلمان و کارشناسان مدارس دخترانه استان قم تابستان 1398 از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری مجتمع آموزشی تربیتی هدی برگزار شد و بیش از ۱۲۰ نفر از کارکنان اجرایی، مدیران و معلمان مدارس هدی در این دوره شرکت کردند.

به دلیل استقبال بانوان از این دوره، دومین دوره آموزشی تربیت دخترانه ویژه بانوان علاقه‌مند به مباحث تعلیم و تربیت در دستور کار قرار گرفت که این دوره از 10 اسفند آغاز می‌شود.

در این دوره، موضوعاتی چون «آشنایی با تحولات دوره نوجوانی دختران»، «رویکردی انتقادی به جایگاه هویت جنسیتی در نظام آموزش و پرورش موجود» و «بایدها و نباید‌ها در اصلاح سبک زندگی با تأکید بر ورزش دختران نوجوان» مورد تبیین قرار می‌گیرد.  

«الگوی تربیت اجتماعی دختران با رویکرد تمدنی»، «آشنایی با نظام مسائل تربیتی دختران نوجوان امروز» و «آشنایی با مهارت‌های سواد اطلاعاتی» از دیگر مباحث ارائه شده در این دوره است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم اخوی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زیبایی نژاد، جناب آقای دکتر مهدی علیزاده، سرکارخانم دکتر فروغ نیلچی زاده، جناب آقای دکتر سید کمیل حسینی و سرکار خانم مهدیه چیت‌ساز اساتید این دوره را تشکیل می‌دهند.

مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی تا 9 اسفند است و این دوره به صورت حضوری از 10 تا 15 اسفند به مدت یک هفته و در 6 جلسه و 18 ساعت آموزشی برگزار می‌شود، آزمون دوره نیز به صورت مجازی و در قالب سؤالات تشریحی برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که حداقل 60 درصد نمره آزمون پایانی را دریافت کنند، گواهی ضمن خدمت دریافت خواهند کرد و گواهی معتبر از سوی مرکز تربیت مربی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق علیه‌السلام و مجتمع آموزشی تربیتی هدی اعطا خواهد شد.

جدول زمان بندی دوره تربیت دخترانه

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱