تا 10 تیرماه؛

مهلت ثبت‌نام در سومین دوره آموزشی «درس‌گفتار ۳» تمدید شد

درس گفتار

نام نویسی در دوره آموزشی مجازی مباحث زن و خانواده (درس گفتار 3) تا 10 تیرماه97 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سومین دوره آموزشی مجازی مباحث زن و خانواده تحت عنوان درس گفتار ۳ در قالب صد جلسه از سوی مرکز تحقیقات زن و خانواده و با همکاری نهادهای علمی حوزوی از جمله کانون مطالعات زن و خانواده انجمن علمی فرهنگی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

سومین دوره آموزشی نیمه حضوری مباحث زن و خانواده در دو ترم برگزار خواهد شد. نام نویسی در این دوره که از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شد، تا 10 تیرماه سال ۹۷ تمدید شده است.

ترم اول این دوره از تیرماه تا آذرماه ۹۷ و ترم۲ از دی ماه ۹۷ تا خردادماه ۹۸ برگزار می شود.

بخش عمده‌ای از این دوره مبتنی بر آموزش‌های نیمه‌حضوری است و مجموعه درس‌گفتار تدوین‌شده از سوی مرکز تحقیقات زن و خانواده بخش قابل توجهی از نیازهای این آموزش ترویجی را برآورده می‌کند.

شرکت‌کنندگان در این دوره پس از طی مراحل ثبت نام، در گروه‌هایی ساماندهی می‌شوند و در گام اول بر اساس سیر مطالعاتی تدوین‌شده، اگر مباحثه محور باشند هفته‌ای دو جلسه مباحثه حضوری انجام خواهند داد. در گام دوم پس از اتمام هر سرفصل آموزشی، کلاس رفع اشکال توسط استاد مربوطه به صورت حضوری و آنلاین برگزار و به سوالات و ابهام‌ها پاسخ داده می‌شود.

دوره آموزش نیمه‌حضوری مباحث زن و خانواده مختص طلاب مقطع تحصیلی سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران نیست و دانشجویان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاه‌ها هم می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

شایان ذکر است کانون مطالعات زن و خانواده انجمن علمی فرهنگی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، باشگاه فکر و اندیشه انقلاب اسلامی از جمله نهادهای مشارکت کننده در برگزاری این دوره آموزشی هستند.

علاقه‌مندان و پژوهشگران دارای مدرک سطح ۲ یا کارشناسی می‌توانند جهت ثبت نام از طریق http://register.wrc.ir/view.php?id=۱۵۵۶۲ و یا در سایت مرکز تحقیقات زن و خانواده به آدرس http://wrc.ir/ بخش درس گفتار 3 اقدام کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱