سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا(س) اعلام کرد:

اجرای طرح قرآنی «بینات» و برنامه‌های تربیتی در ماه مبارک رمضان

طرح قرآنی بینات و برنامه های قرآنی ماه رمضان

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام از اجرای طرح قرآنی «بینات» به همت اداره قرآن و حدیث و برگزاری برنامه‌های تربیتی و اخلاقی توسط اداره امور تربیتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر، ضمن قبولی طاعات و عبادات و آرزوی بهره‌مندی بیشتر از ماه مبارك رمضان، اظهار داشت: امسال با توجه به مصادف شدن ماه مبارک رمضان با ایام فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور طلاب در مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت بهره‌مندی از دوره‌های حضوری قرآنی - حدیثی و برنامه های تربیتی، به فضل الهی فرصت مغتنمي ايجاد شد تا بتوانيم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی و تربیتی، زمينه رشد و بالندگی معرفتی و معنوي را براي مخاطبان فراهم آوریم.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به ضرورت انس دائمی طلاب با قرآن کریم به اجرای طرح «بینات» اشاره کرد و گفت: هدف از تدوین و اجرای این طرح، ارائه مفاهیم و آموزه‌های قرآن و عترت با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد بستر انگیزشی-رقابتی در قالب طرح‌های مطالعاتی و مسابقات متنوع است.

حسینی افزود: در این طرح، متن تفسیر موضوعی آیات قرآن کریم بر طبق نکات تفسیری رهبر معظم انقلاب دام‌ظله‌العالی، فایل صوتی و چکیده شرح ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان و شرح حکمت‌های اخلاقی نهج البلاغه به صورت روزانه در فضای مجازی منتشر می‌شوند.

وی ادامه داد: در جریان این طرح معنوی، ساعت مشخصی از روزهای ماه مبارک رمضان به تصحیح قرائت طلاب علاقه‌مند اختصاص داده شده است که با اجرای این برنامه، طلاب می‌توانند از حضور اساتید جهت ارتقای سطح قرائت خود به صورت تلفنی بهره‌مند شوند.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: دو برنامه مطالعاتی ارزشمند همراه مسابقه به صورت غیرحضوری برای طلاب علاقه‌مند در نظر گرفته شده است.

حسینی تصریح کرد: تفسیر سوره مبارکه انسان و برنامه حدیث خوانی باب الهدی مشتمل بر احادیث گرانقدر کتاب فضل قرآن اصول کافی از جمله این برنامه‌ها است که طی روزهای آینده در سایت و کانال جامعه الزهرا علیهاالسلام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های تربیتی و اخلاقی اداره امور تربیتی نیز به صورت محتوایی، فایل صوتی اخلاقی و تربیتی به صورت روزانه ارائه می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین از برگزاری درس اخلاق ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی و نیز طلاب حضوری به صورت آنلاین خبر داد و گفت: طلاب می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل محتوا و برنامه‌ها و مسابقات به کانال مدارس و مراکز تخصصی خود مراجعه کنند.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱