ادای احترام مدیر، معاونان و مسئولان جامعه الزهرا به شهدای گمنام

ادای احترام به شهدا (7)

مدیر، معاونان و مسئولان جامعه الزهرا علیهاالسلام با ذکر فاتحه به شهدای گمنام مدفون در این موسسه ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با ایام شهادت مولای متقیان علی علیه‌السلام و سالروز تدفین شهدای گمنام در جامعه الزهرا علیهاالسلام، مدیر، معاونان و مسئولان جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در آرامگاه شهدای گمنام در صحن آموزشگاه این مجموعه علمی، با قرائت فاتحه و ذکر مصیبت اهل بیت علیهم‌السلام به این اسوه‌های ایثار و فداکاری ادای احترام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مدنی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت را لازمه رشد فرهنگی و دینی جامعه دانست و با بیان خاطره‌ای از یکی از شهدای گمنام گفت: در یکی از شهرهای اطراف کرمان شهید گمنامی به خاک سپرده می‌شود که پس از چندی هویتش مشخص می‌شود.

وی افزود: اما ماجرای مشخص شدن هویت این شهید جالب است، وی به خواب فردی می‌آید و به او می گوید من مشکلت را حل می‌کنم و تو در عوض به مادرم که در اهواز در فلان خیابان زندگی می‌کند بگو که من در اینجا دفن شده‌ام. با پیگیری‌هایی که آن فرد می‌کند خانواده این شهید پیدا و این شهید بزرگوار هویتش مشخص می‌شود.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان کرد: ماجراهایی از این دست نشان می‌دهد که شهدا همواره در کنار ما حضور دارند و بر اساس آیه قرآن زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.   

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱