به همت اداره کل امور تربیتی با همکاری مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری؛

جلسات آنلاین تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزار شد

جلسات آنلاین تفسیر قرآن کریم

جلسات آنلاین تفسیر قرآن کریم با محوریت تفسیر سوره مبارکه حجرات ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده زهرا حسینی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث با همکاری واحد فرهنگی تربیتی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، جلسات آنلاین تفسیر سوره مبارکه حجرات را در ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: آشنایی علمی و تخصصی با تفسیر آیات نورانی قرآن کریم یکی از مهمترین مباحثی است که طلاب و دانش‌پژوهان حوزوی باید برای آموختن و مطالعه و کسب مهارت درآن برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

حسینی افزود: از آنجا که طلاب می‌بایست مروج ارزش‌های قرآنی در جامعه باشند، لازم است بیش از دیگران با قرآن انس داشته و در آیات نورانی آن تفکر و تدبر کنند؛ چرا که  پیشرفت و موفقیت طلاب در گرو انس  و آشنایی هرچه بیشتر آنها با آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم‌السلام است.

وی تصریح کرد: از آنجا که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای فراگیری مفاهیم و معارف تعالی‌بخش قرآن کریم است، اداره قرآن و حدیث به منظور ارتقای سطح علمی و معرفتی طلاب، طبق معمول هر سال، برنامه جلسات تفسیر قرآن کریم را با همکاری مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری برگزار کرد.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: طلاب در این جلسات از محضر حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین شفیعی دارابی، مدیر گروه علمی تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا علیهاالسلام بهره مند شدند.

حسینی یادآور شد: این جلسات از روز سوم ماه مبارک رمضان با محوریت تفسیر سوره مبارکه حجرات هر روز از ساعت 11 الی 12 آغاز شد و تا پایان این ماه شریف ادامه خواهد  داشت.

وی در پایان عنوان کرد: طلاب جهت ورود به این جلسه مجازی می‌توانند از طریق لینک http://adobe.vujz.ir/quran اقدام کنند و از فرصت ارزشمند باقی مانده این ماه بهره مند شوند.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱