اعلام برگزیدگان مسابقه «منتظران ظهور»

مسابقه منتظران موعود

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام، هشت نفر از شرکت کنندگان مسابقه «منتظران ظهور» را به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم داودالموسوی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، از اعلام نتایج مسابقه «منتظران ظهور» خبر داد.

مدیر کل امور فرهنگی  جامعه الزهرا علیها السلام گفت: این مسابقه از کتاب «انتظار فرج امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف» در کلام مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای دام ظله العالی در آستانه ولادت با سعادت حضرت ولیّ عصر ارواحنا ویژه خواهران طلبه حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

داودالموسوی در خصوص معرفی مجدد کتاب «انتظار فرج امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف»، گفت: این کتاب با مروری بر بیانات و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی از غیبت و انتظار، می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مسائل  و شبهات مرتبط با انقلاب اسلامی، نظریه انتظار و عقاید شیعه نسبت به امام زمان باشد.

وی افزود: از جمله سرفصل‌های این کتاب می توان به ساختن زندگی امروز در جهت حکومت امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مبارزه با استکبار تلاشی برای حاکمیت اسلام، انتظار فرج یعنی حرکت در جهت قسط و عدل، عقیده درست به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  عامل تسلیم نشدن مردم، ایجاد ناامنی، شیوه استعمار برای مبارزه با عقیده انتظار به اشاره کرد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه گفت: از میان شرکت‌کنندگان در این مسابقه، به 8 نفر از ممتازان برحسب امتیازات کسب شده، به ترتیب رتبه اول تا سوم، مبالغی اهدا می‌شود.

داودالموسوی ضمن تشکر از تمامی طلابی که در برنامه های فرهنگی حضور فعال دارند، اسامی برگزیدگان را اعلام کرد و افزود: خانم ها عیوضی و اسدی حائز رتبه اول در این مسابقه شدند، خانم ها قربانی، برخورداری شریف آبادی و بخشی به عنوان برگزیدگان رتبه دوم و خانم ها بصیر، چهرقانی و رسولی به عنوان برگزیدگان رتبه سوم این مسابقه هستند.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱