گزارش صداوسیما از آزمون ورودی جامعه الزهرا

آزمون سطح 4  (12)

پنج هزار داوطلب ایرانی و خارجی علاقه مند به تحصیل در رشته های علوم اسلامی امروز در آزمون ورودی جامعه الزهرا (س) با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکزقم، مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا با اشاره به اینکه این آزمون در سطح دو، سه و مقطع باز پذیری انجام می‌شود، گفت: ۲۴ کارشناس به مشکلات فنی داوطلبان در حین آزمون پاسخ می‌دهند.

حجت الاسلام عمرانی فر افزود: علاوه بر این آزمون آنلاین و مجازی، آزمون سطح چهار هم برگزار شد که در آن حدود ۲۰۰ شرکت کننده به صورت متمرکز از سراسر کشور باهم رقابت کردند.

به گفته وی؛ داوطلبان مقطع دکتری (سطح چهار) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پنج رشته آزمون شامل تفسیر تطبیقی، تفسیر علوم و معارف قرآن، فقه و خانواده، کلام اسلامی و حمکت متعالیه شرکت کردند.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا گفت: داوطلبان در همه سطوح می‌توانند مشکلات به وجود آمده را از طریق سامانه پذیرش جامعه الزهرا (س) اعلام کنند تا بررسی شود.

حجت الاسلام عمرانی فر افزود: پذیرفته شدگان آزمون کتبی به مصاحبه دعوت می‌شوند و یک سوم از کل شرکت کنندگان برای تحصیل در مرکز علمی آموزشی جامعه الزهرا (س) پذیرش خواهند شد.

در حال حاضر ۲۱ هزار طلبه خواهر در مقاطع سطح دو، سه و چهار و به صورت حضوری، غیر حضوری، و مجازی مشغول تحصیل هستند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱