اداره خانواده جامعه الزهرا(س) برگزار می‌کند:

فراخوان ثبت اطلاعات فرزندانی مزین به نام «معصومه» و «رضا»

دهه کرامت

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو بر لزوم فرهنگسازی انتخاب نام نیکو بر فرزندان تأکید کرد و گفت: بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام که در ایام دهه کرامت صاحب فرزند می‌شوند و نام فرزندان خود را «معصومه» و یا «رضا» می‌گذارند، تجلیل می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک اعیاد باسعادت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه علیها السلام، بر لزوم فرهنگسازی انتخاب نام نیکو بر فرزندان تأکید کرد و با اشاره به فرازی از زیارت جامعه کبیره « وَأَسْماؤُكُمْ فِي الْأَسْماءِ .... فَمَا أَحْلَى أَسْماءَكُمْ »، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم در حدیثی می فرمایند: «نام نیک گذاشتن بر فرزند یکی از حقوق والدین بر فرزندان است».

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: نام نیک نشان از اعتقاد و باورهای دینی ما دارد و فرهنگسازی انتخاب نام نیک بر فرزندان یکی از رسالت های بانوان طلبه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: در دین مبین اسلام، نام و لقب نیکو یک ارزش است و می‌تواند در روحیه انسان اثرات تربیتی مثبت داشته باشد، از این رو شایسته است هر مسلمانی برای فرزندان خود اسامی مناسب و بامعنا انتخاب کند، زیرا بار معنایی نام خوب به صاحب نام هویت می‌بخشد.

وی در ادامه گفت: اداره خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی در راستای فرهنگسازی این فضیلت از بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام که در ایام دهه کرامت صاحب فرزند می‌شوند و نام فرزندان خود را «معصومه» و یا «رضا» می‌گذارند، تجلیل می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان یادآور شد: بانوان طلبه می‌توانند سند ثبت اسم فرزندان خود را تا پایان تیرماه 99 به آدرس مدیر کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان سروش و ایتا به نشانی jz_farhangi@ ارسال کنند و در صورت ضرورت با اداره خانواده به  شماره 32112632 – 025  تماس بگیرند.

انتخاب تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱