مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

برگزاری جلسه توجیهی طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری شهید مطهری (ره)

طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری شهید مطهری

خانم داودالموسوی با بیان اینکه بیش از 250 طلبه در طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مرتضی مطهری (ره) ثبت نام کردند، از برگزاری جلسه توجیهی این طرح در روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر از برگزاری جلسه توجیهی طرح جامع مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مرتضی مطهری (ره) خبر داد و اظهار داشت: این برنامه روز پنجشنبه 12 تیر، ساعت 10:30 الی 12 برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی تصریح کرد: بیش از 250 نفر از طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام در این طرح مطالعاتی ثبت نام کردند.

داودالموسوی گفت: در جلسه توجیهی طرح جامع مطالعاتی حجت الاسلام و المسلمین خواجوی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم و رئیس مجمع عالی نخبگان بسیج استان که متخصص در مبانی فکری علامه طباطبایی، امامین انقلاب و شهید مطهری(ره) است، حضور دارد و به بیان ضرورت مطالعه کتب استاد شهید مرتضی مطهری و بیان روش‌های مطالعه می‌پردازد.

وی اضافه کرد: در این جلسه برنامه مطالعاتی این طرح به شرکت کنندگان ارائه می‌شود و انتظار می‌رود دانش‌پژوهان بعد از گذراندن این دوره مطالعاتی به آثاری از جمله، تقویت ایمان و وابستگی به دین، مواجهه صحیح با آموزه‌های اسلامی، کسب توانمندی لازم در دفاع از آموزه‌های دینی، تأثیرگذاری فرهنگی و عقیدتی در مراکز فرهنگی و فعالیت‌های تبلیغی، به‌ دست‌آوردن شجاعت اندیشه‌ورزی و آزاد‌اندیشی دست یابند.

مدیر کل امور فرهنگی یادآور شد: صوت جلسه جهت استفاده طلاب حضوری و غیرحضوری ساکن سایر استان‌ها در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/jz_mft و پیام‌رسان سروش به نشانی http://sapp.ir/jz_m.f.t بارگذاری خواهد شد.

داود الموسوی در پایان گفت: شرکت عموم طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام ساکن قم در این برنامه بلامانع است و خواهران متقاضی شرکت جهت ثبت حضور، نام و نام خانوادگی، کد ملی و کلمه اندیشه مطهر را به سامانه پیامکی به شماره 30007227002627  تا ساعت 12 روز چهارشنبه 11 تیر ارسال کنند.

دریافت تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱