سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا (س) عنوان کرد:

برگزاری هشتمین دوره معرفت افزایی و مهارت‌های تربیتی ویژه کارشناسان تربیتی

حجت الاسلام موسوی نسب

هشتمین دوره معرفت‌افزایی و مهارت‌های تربیتی ویژه کارشناسان تربیتی مدارس و خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: هشتمین دوره معرفت‌افزایی و مهارت‌های تربیتی ویژه کارشناسان تربیتی مدارس و خوابگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام به همت اداره امور تربیتی برگزار شد.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این دوره آموزشی و کارگاهی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نسب به تبیین موضوع «روش‌های تربیت توحیدی» پرداخت.

حسینی با بیان اینکه این دوره از ابتدای تیر آغاز شده است، گفت: این دوره با رویکردآموزشی و کارگاهی طی 12 جلسه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به نکات بهداشتی در آمفی تئاتر ساختمان بهشتی رحمه‌الله‌علیه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره، معرفت افزایی، تقویت مبانی تربیتی، آشنایی با روش‌های تربیتی و کارآمد سازی مهارتی در عرصه تربیتی بود که طی این جلسات مباحثی چون آشنایی با تربیت توحیدی، مبانی، اهداف،‌ اصول، ‌روش‌ها،‌ ساحت‌ها، آشنایی با ویژگی مخاطبان، آشنایی با نقاط قوت و ضعف با رویکرد آسیب شناسی و ارائه راهکارها، مکاتب اخلاقی، اخلاق در مکتب قرآن، اخلاق یکپارچه توحیدی، وروش‌های صحیح تربیت توحیدی در کلاس مطرح می‌شود.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱