برگزاری دوره دانش افزایی شمیم ویژه مبلغان دانش آموزی جامعه‌الزهرا(س)

طرح دانش آموزی دانش افزایی - Copy

دوره دانش افزایی ویژه مبلغان دانش آموزی از سوی اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره دانش افزایی ویژه مبلغان دانش آموزی در اداره مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این دوره با رویکرد آشنایی با آیین نامه ها و طرح های آموزش و پرورش و تفکیک مقاطع ابتدایی و متوسطه تحصیلی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره دانش افزایی شمیم از 28 تیر آغاز می‌شود، گفت: این دوره به مدت دو هفته از تاریخ 28 تیر تا 8 مرداد روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 13 در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: شرکت همه مبلغان طرح شمیم در این دوره الزامی است و اولویت اعزام سال آینده منوط به شرکت در این دوره است.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: مبلغان پس از شرکت در دوره بر اساس ارزیابی پایانی به مقاطع مختلف اعزام می‌شوند.

بهرامی تصریح کرد: علاقه مندان تا روز جمعه 27 تیر می‌توانند از طریق ورود به سامانه مبلغان به نشانی http://shamim.jz.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱