بازدید معاون اداری مالی از خوابگاه حضرت خدیجه(س)

بازدید معاون اداری مالی از خوابگاه

در بازدید معاون اداری مالی از خوابگاه حضرت خدیجه(س)، بررسی تغییرات پیشنهاد شده و فضاسازی هنری و تبلیغی بخش‌های مختلف خوابگاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، عباس محمدی، معاون اداری مالی و حجت الاسلام والمسلمین هادی اندیشه، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از خوابگاه حضرت خدیجه علیها‌السلام بازدید کردند.

این بازدید در ادامه بازدیدهای دوره‌ای معاون اداری مالی جامعه با هدف بررسی اموال موجود در واحدها، بررسی مشکلات بخش‌های مختلف و نیازسنجی از حیث تعمیرات و خرید یا جابجایی اموال صورت گرفت.

بررسی تغییرات پیشنهاد شده و فضاسازی هنری و تبلیغی بخش‌های مختلف خوابگاه در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در ایام تعطیلات تابستانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مشکلات این بخش بررسی و اصلاح یا برطرف شود.

گفتنی است، معاون اداری مالی تاکنون از آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، مهدکودک، پژوهشگاه حضرت معصومه علیها السلام، انتشارات و ورزشگاه شهید فهیمه سیاری بازدید کرده است که گزارش آن به مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ارائه و مشکلات و مسائل مطرح شده در معاونت اداری مالی پیگیری می شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱