راه اندازی کانون استانی طلاب و دانش‌آموختگان استان کرمان در دستور کار قرار گرفت

کانون دانش آموختگان کرمان

استان کرمان با دارا بودن حدود 1500 طلبه و دانش آموخته از جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان دومین استان هدف برای تشکیل کانون استانی انتخاب و مقدمات راه اندازی کانون در آن انجام شد.

به گزارش روابط عمومی، سیده ربابه داوودالموسوی، مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از هماهنگی و بررسی‌ اولیه راه‌اندازی کانون طلاب و دانش آموختگان استان کرمان در سفر مدیران و کارشناسان فرهنگی به این استان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت طلاب در کانون‌های استانی، گفت: پس از انجام اقدامات اولیه تشکیل کانون طلاب و دانش‌آموختگان استان اصفهان، راه‌اندازی کانون استان کرمان امکان سنجی و بررسی های اولیه انجام و مذاکراتی هم با برخی طلاب فعال این استان انجام شد.

داوودالموسوی عنوان کرد: برنامه حضور مدیران و کارشناسان فرهنگی در کرمان با زیارت شهدای این استان به ویژه مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد. در ادامه در جلسه‌ای با طلاب و دانش‌آموختگان فعال فرهنگی تبلیغی این استان، پس از تبیین ضرورت تشکیل کانون‌های استانی و ارائه توصیه‌های لازم، پیشنهادات مطرح شده برای راه اندازی کانون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تبیین اهمیت فعالیت‌های تشکیلاتی جهت رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و در راس آن ایجاد زمینه‌های ظهور حضرت صاحب الزمان ارواحنا له الفدا و نیز مقابله با هجمه‌های دشمن ونیز مطرح کردن سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان نمونه بارز یک مدیر تشکیلاتی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

مدیر کل امور فرهنگی در پایان گفت: پس بازخوانی اساسنامه تیپ کانون‌های استانی و پاسخ به سوالات طلاب، اقدامات اولیه جهت تشکیل کانون طلاب و دانش آموختگان استان کرمان انجام شد.

گفتنی است، استان کرمان بیش از 1500 طلبه و دانش آموخته از جامعه الزهرا علیها‌السلام دارد که با تشکیل این کانون، ارتباط مستمر طلاب با این موسسه علمی حفظ و امکان بهره‌مندی دو جانبه از ظرفیت‌های موجود فرهنگی تبلیغی ارتقا می‌یابد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱