راه اندازی حسینیه مجازی شهدای گمنام جامعه الزهرا(س) در دهه اول محرم

حسینیه مجازی جامعه الزهرا

مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای آن حضرت، به صورت مجازی در دهه اول  محرم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: حسینیه مجازی شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام به همت اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی در ایام دهه اول محرم الحرام راه اندازی شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط جامعه، مراسم عزاداری حضرت سید الشهداء علیه‌السلام در حسینیه مجازی شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

داودالموسوی تصریح کرد: ترویج و نشر فرهنگ حیات‌بخش و پرافتخار عاشورا که منادی احیای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ ارزش‌های اسلامی است، وظیفه همه شیعیان محسوب می‌شود.

وی افزود: نقش برپایی خیمه عزای حسینی علیه‌السلام در اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و بزرگداشت شعائر دینی و مذهبی به عنوان یک حرکت سازنده و بی بدیل به شمار می‌رود و با توجه به لزوم و اهمیت برپایی عزاداری محرم و صفر که تحت هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست، مراسم عزاداری محرم امسال با عنوان «حسینیه مجازی شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام» به صورت زنده در مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: این مراسم از روز شنبه تا پنجشنبه یکم تا 6 شهریور از ساعت 11 تا 12 با سخنرانی خانم دکتر فخرروحانی، استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام و مداحی کربلایی سیدعلی حسینی برگزار می‌شود.

داودالموسوی یادآور شد: این مراسم به صورت زنده در آپارات و سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی https://www.aparat.com/jz.alzahra/live قابل مشاهده است.

تصویر خبر 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱