از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا؛

جلسات هفتگی حدیث خوانی اصول کافی به صورت برخط برگزار می شود

حدیث خوانی

اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام جلسات هفتگی «حدیث خوانی اصول کافی» را به صورت برخط برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی، مدیرکل امور تربیتی در گفتگو با واحد خبر ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: اداره قرآن و حدیث، جلسات هفتگی «حدیث خوانی اصول کافی» را با توجه به استقبال طلاب و علاقه مندان این عرصه برگزار می کند.

وی ادامه داد: از دوسال پیش این جلسات به صورت آنلاین ویژه  طلاب غیرحضوری و مجازی برگزار شده و اکنون با توجه به شرایط بهداشتی و عدم امکان برگزاری حضوری، دوره جدید جلسات هفتگی حدیث خوانی اصول کافی در روزهای سه شنبه ساعت 16 تا 18 به صورت برخط برگزار می شود.

مدیرکل امور تربیتی گفت: قرآن پژوهی، حديث شناسى و آشنايى با سنّت اهل بیت علیهم السلام براى همگان، بويژه اساتید، طلاب و پژوهشگرانى كه مى خواهند در زمینه اعتقادی، اخلاقی، تربیتی و تبلیغی فعالیت داشته باشند، امری ضروری و اجتناب ناپذير است.

وی افزود: همانطور که در روایات آمده، نشر حدیث باعث احیاء امر امامت  و سبب رشد و هدایت مردم می شود و در این میان تأثیر حدیث در امر تربیت دینی را نمی توان نادیده گرفت.

حسینی اظهار داشت: یکی از رسالت‌های حوزه علمیه این است که احادیث را به بطن زندگی مردم و خصوصا طلاب آورده و زمینه انس هرچه بیشتر با احادیث را فراهم نماید تا مانع غفلت و فراموشی آموزه‌های دینی شود.

وی یادآور شد: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا (سلام الله علیها)، جلسات آنلاین حدیث خوانی را از سال 97 آغاز کرده و هر ترم تعدادی از طلاب از حضور استاد حجت الاسلام والمسلمین شاه‌حسینی بهره‌مند می‌شدند. اکنون با توجه به استقبال اساتید و طلاب محترم دسترسی عمومی جهت بهره‌مندی از این جلسات فراهم شده است.

حسینی در پایان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت لینک این جلسات از طریق کانال امور تربیتی در ایتا به نشانی https://eitaa.com/jz_tasnim  اقدام کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۴۳۶  تماس بگیرند.  

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱