گزارش تصویری/ آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا و حوزه های علمیه خواهران

آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا و حوزه های علمیه خواهران (21)

آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه های علمیه خواهران صبح امروز با پیام تصویری حضرت آیت الله نوری همدانی در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، آیین آغاز سال تحصیلی جدید جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور روز یکشنبه (16 شهریور) به صورت مشترک و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن همایش های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین خورشیدی از قاریان کشوری به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت، ، سپس شرکت کنندگان از مرثیه سرایی حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی بهره مند شدند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پیام تصویری که بدین مناسبت منتشر شد، جامعه‌الزهرا(س) و حوزه علمیه خواهران را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و به اهمیت تفقه در دین اشاره و عنوان کرد: حضرت سید الشهدا علیه‌السلام یكی از پایه‌های حركت خود را تفقه در دین معرفی می‌كنند.

ایشان تصریح کرد: طلاب در مسیر طلبگی باید به اصول مهمی از جمله اخلاص، اخلاق نیکو، همت بلند، تلاش و کوشش، ارتباط خاص با خداوند و اهل بیت علیهم‌السلام، آشنایی با ادبیات فارسی و عربی و شناخت زمان توجه کنند، زیرا این راه شیخ مفید‌ها و شیخ طوسی ها است و راه آسانی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱