مجوز آغاز فعالیت کانون طلاب و دانش آموختگان استان کرمان صادر شد

کانون‌های استانی قلب تپنده جامعه الزهرا(س) در سراسر ایران اسلامی هستند

جلسه کانون های استانی

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه کانون‌ها قلب تپنده جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر ایران اسلامی هستند، بر لزوم دانش افزایی بانوان طلبه و دانش آموختگان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم آغاز فعالیت کانون طلاب و دانش آموختگان استان کرمان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

پیرو اقدامات مختلف معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در راستای تأسیس کانون طلاب و دانش‌آموختگان در استان اصفهان، پس از مراحل تصویب و برقراری ارتباط با طلاب اعضای شورای مرکزی کانون کرمان از طریق وبینار، مجوز آغاز فعالیت این کانون توسط مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام صادر شد.

در ابتدای جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی ضمن عرض سلام و تشکر از حضور بانوان طلبه در مراسم آنلاین، همزمانی آغاز رسالت حضرت زینب علیهاالسلام و شروع به کار کانون‌ها را تفعّل به خیر دانست.

کانون‌ها قلب تپنده جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر ایران اسلامی هستند

مدیر جامعه الزهرا علیها السلام اظهار داشت: از کانون‌های طلاب و دانش آموختگان هر استان انتظار می‌رود تا رسالت پیام‌رسانی خود را به بهترین وجه انجام دهند و عملکرد کانون‌ها به نحوی باشد که این مجموعه علمی حوزوی که یادگار حضرت امام راحل(ره) است، تأثیرات اجتماعی بسیاری داشته و مایه افتخار باشند.  

حجت الاسلام و المسلمین مدنی ضمن قدردانی از معاونت فرهنگی تبلیغی و مسئولان این بخش که قدم‌های اساسی را در جهت شکل‌گیری کانون‌های استانی برداشتند، در ادامه خطاب به اعضای کانون‌ها تصریح کرد: کانون‌ها قلب تپنده جامعه الزهرا علیهاالسلام در سراسر ایران اسلامی هستند و مدیران و کارشناسان این مجموعه به طور جدی پیگیر امور مربوطه هستند، شما نیز ارتباط مستمر با جامعه الزهرا علیها السلام را داشته باشید.

لزوم دانش افزایی بانوان طلبه و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام

وی با اشاره به اینکه نفس تجمع طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در کانون‌های استانی ارزشمند است، گفت: بانوان طلبه و دانش آموختگان به فکر دانش‌افزایی باشند، امروز در برهه ای زندگی می‌کنیم که باید اطلاعات به‌روز داشته باشیم و جلسات را گسترش و به شبهات و سوالات پاسخ دهیم.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: کانون‌های طلاب و دانش آموختگان استانی منبعی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات هستند تا خلأهایی را که در جامعه مشاهده می‌کنند، انتقال دهند.

بانوان طلبه از هیئت‌های خانگی و جلسات مناسبتی غافل نشوند

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام متعلق به شما فارغ التحصیلان و طلاب است، عنوان کرد: شما از این خانه، اندوخته‌های علمی دارید که باید آنها را در جامعه گسترش دهید.

وی به بانوان طلبه توصیه کرد: از هیئت‌های خانگی و جلسات مناسبتی غافل نشوید و جلسات را به طور منظم اداره کنید، اگر برای رضای خدا و در راه خدا فعالیت داشته باشید، خداوند متعال نیز به شما عنایت خواهد کرد.

لزوم تبلیغ چهره به چهره برای نسل جوان

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی تصریح کرد: تبلیغ چهره به چهره باید برای بانوان به ویژه دختران جوان که سؤالات زیادی دارند، انجام شود. جلسات منظومه وار باشد که سرانجام و پایان داشته باشد.

وی تأکید کرد: کانون‌ها طلاب و دانش آموختگان استانی دفتر نمایندگی جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند که امید است در آینده از ظرفیت کانون‌ها در پذیرش داوطلبان، آزمون‌ها و غیره استفاده کنیم.

مدیر جامعه الزهرا علیها السلام بیان داشت: از کانون صیانت کنید وارد جریان‌های محلی  و سیاسی نشوید تا مسیر پیشرفت برای آنان بسته نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی عنوان کرد: ملاک فعالیت‌های ما اسلام، تشیع، انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری است و باید بر اساس این پنج ویژگی با مسائل برخورد کنید و در جایی که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی حفظه الله بخواهد در صحنه حاضر شوید.

کانون طلاب و دانش آموختگان کرمان در راستای اهداف فرهنگی و تبلیغی شهید سلیمانی خواهد بود

در ادامه این ارتباط مجازی، سرکار خانم عسگری مسئول کانون طلاب و دانش آموختگان کرمان اظهار امیدواری کرد که کانون استان کرمان در راستای اهداف فرهنگی تبلیغی شهید سردار قاسم سلیمانی خواهد بود.

وی افزود: سال‌ها است خلأ این کانون در استان کرمان احساس می‌شد و اکنون خدا را شاکریم که این اقدام مبارک صورت گرفته و امیدواریم که خدمتگزار بوده و بتوانیم گام‌های قابل قبولی برداریم.

در خاتمه حجت الاسلام و المسلمین برزو، معاون فرهنگی تبلیغی، از بانوان طلبه خواستار شناسایی خلأها جهت انجام اقدامات مناسب شد و اظهار امیدواری کرد که در آینده تعامل و همکاری‌های مناسبی در راستای اهداف راه اندازی کانون‌ها صورت بگیرد.  

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱