آغاز ثبت نام دوره‌های قرآنی و حدیثی ویژه نیمسال اول تحصیلی

دوره های مجازی قرآنی و حدیثی

ثبت نام دوره‌های آموزش مجازی قرآن و حدیث ویژه نیمسال اول تحصیلی جاری در دو سطح عمومی و تخصصی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا سادات حسینی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، اعلام کرد: اداره قرآن و حدیث با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در جهت انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این فراخوان، دوره‌های عمومی آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های کارگاهی روان‌خوانی، تجوید، ترتیل‌خوانی، حدیث‌خوانی اصول کافی و دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم و دوره‌های تخصصی قرآن و حدیث شامل مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی حفظ قرآن کریم، تربیت مربی ‌نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ارائه می‌شود.

حسینی یادآور شد: با توجه به شرایط به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا، تمامی دوره‌ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد و شرایط بهر‌ه‌مندی عموم طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت برخط فراهم شده است.

وی گفت: تشکیل هر کدام از دوره‌های فراخوان شده در جدول برنامه‌ها منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نام کننده است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

مدیرکل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا 4 آبان اعلام کرد و اظهار داشت: ثبت نام در این دوره‌ها تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32112436-  32112088 تماس بگیرید.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱