نخستین همایش ملی «هوش مصنوعی و علوم اسلامی» برگزار می‌شود

همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی1

مراسم افتتاحیه نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی با سخنرانی رییس قوه قضائیه روز یکشنبه 4 آبان در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی «هوش مصنوعی و علوم اسلامی» با سخنرانی آیت‌الله رئیسی رییس قوه قضائیه و جمعی از مدیران ارشد، روز یکشنبه 4 آبان‌ در مدرسه علمیه معصومیه(س) قم برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، همایش ملی «هوش مصنوعی و علوم انسانی» با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور حدود 70 نفر از مدیران مراکز علمی-تحقیقاتی حوزوی و دانشگاهی و جمعی از فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه دستاوردهای هوش مصنوعی در تولید دانش اسلامی راه اندازی می‌شود و از جدیدترین دستاوردهای علمی و فنی در زمینه پژوهش علوم اسلامی رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی همایش به نشانی http://www.aiisc.ir ضمن اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای همایش به محتواهای مرتبط و درگاه‌های پخش زنده افتتاحیه و کمیسیون‌های ارائه مقالات همایش بر بستر فضای‌ مجازی دسترسی پیدا کنند.

همچنین مشروح آیین افتتاحیه به‌صورت زنده از شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

در این همایش همچنین مقالات به مدت سه روز ارائه می‌شود که علاقه مندان می‌توانند به صورت مجازی در این نشست ها شرکت کنند.

گفتنی است، پیش از این بنا بود افتتاحیه همایش 27 مهرماه 1399 برگزار شود اما با نظر شورای سیاست‌گذاری همایش، به 4 آبان ماه تغییر یافت.

مشاهده جدول زمان‌بندی ارائه مقالات بصوری مجازی

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱