چهارمین شماره نشریه داخلی «کوثر حکمت» منتشر شد

فصلنامه کوثر حکمت

چهارمین شماره فصلنامه داخلی «کوثر حکمت» به کوشش گروه علمی آموزشی فلسفه اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، چهارمین شماره فصلنامه داخلی «کوثر حکمت» به همت گروه علمی آموزشی فلسفه اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

در این نشریه پنج مقاله با موضوع فلسفه و عناوین مختلف به چاپ رسیده است که شامل مقالات «معرفت شناسی و هستی شناسی ادراک از منظر آیت الله جوادی آملی» نوشته زهرا گرامی، «عدل الهی و مسأله شر» به قلم عزت غروی نائینی و «دیدگاه صدرالمتالهین درباره فاعلیت بالعنایه و بالتجلی خداوند به روایت آقا علی مدرس زنوزی» تألیف مرضیه هاتف می‌شوند.

مقاله «راه حل محقق سبزواری و علامه حسن زاده آملی در حل معضل فاعل بالعنایه صدرالمتألهین» به نگارش نعیمه نجمی نژاد و مقاله «بررسی نقش نظریه تشکیک صدرالمتألهین بر دیدگاه وی درباره علم الهی» تألیف راضیه جانعلی زاده از دیگر مقالات مندرج در این نشریه هستند.

نشریه «کوثر حکمت» با هدف تقویت توان پژوهشی بانوان طلبه رشته فلسفه و یا مقالات مرتبط با رشته فلسفه در سال 1397 در جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

پژوهشگران گرامی می‌توانند مقالات خود را از طریق رایانامۀ kh@jz.ac.ir ارسال و نیز جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۳۵۴ تماس بگیرند.

دانلود راهنمای نگارش و تنظیم مقالات نشریه کوثر حکمت

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱